Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Thx all - zal straks de druk op 3.1 bar zetten en alles eens resetten... Straks zal ik ook de resultaten posten...

Raar maar waar - ik stapte deze NM in mijn MS - en de foutboodschap was vanzelve verdwenen. Er stond een upgrade boodschap klaar - maar ik vermoed dat dit er niets mee te maken heeft.
Ik moet mijn banden nog naar 3.1 bar oppompen - maar had er de energie niet voor - dat komt wel een dezer....
 
Hoe weet je dat en wat zegt het?

Er zijn 16 versies geweest tot nu: B, C, D, E, ... en de laatste is revisie Q.
Tesla brengt dus met de regelmaat van de klok verbeterde versies uit van de motoren in hun streven tot een exemplaar te bekomen dat "1 million miles" mee gaat.

M.a.w., hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat je nooit nog een drivetrain zal moeten swappen.
Dat weet Tesla ook dus ze zullen enkel vervangen als het echt een probleem is.

Die 8 jaar garantie is er niet zo maar. Tesla heeft zichzelf hiermee 8 jaar de tijd gegeven om de technische issues maximaal onder controle te krijgen. En wij zijn in zekere mate proefkonijnen, maar dat weet je als je een wagen koopt waarvan de technologie "disruptive" te noemen is.
 
Vandaag een technieker van Aartselaar mee laten rijden. Resultaat: in januari verhelpen ze het gerammel van het stuur (plaatje onder airbag), het gerammel van het pano roof en het gerammel van de achterste schokdempers. Top team Aartselaar! :tongue:

Toevallig de Sint en de Piet niet gezien in Aartselaar? Ik heb ze van bij ons thuis weten vertrekken in hun tesla:wink:
 
Ik weet nooit of die verwarming nu aan staat of niet. Het is net een gokspel. Soms werkt het, soms werkt het niet. Om zeker te zijn moet je na een paar seconden nog eens gaan kijken.

Bij mij werkt de Android app prima. Een enkele keer krijg ik de melding "waking up car" en krijgt ie geen verbinding. Geeft dan het advies de MS op "always on" te zetten terwijl hij daar al op staat. 90% betrouwbaar..
 
Je ziet het Jan, je moet bij Coen hierboven zijn!
Maar iedereen zijn ellende: ik heb met de IPhone 5S bluetooth problemen.
Vandaag maar weer eens opnieuw ge"connect", maar ben bang dat het toch wat dieper zit.
Wordt weer wachten tot een nieuwe versie van de software? :rolleyes: