Yes!!! Thanks!Je bent over Baby Shark gereden!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yes!!! Thanks!Je bent over Baby Shark gereden!
Heb zonet voorstel van facturatie binnen, uiteraard 0€ vanwege garantie, dus geen idee wat het normaal zou kosten:Toen er bij mij alleen nog koude lucht uit kwam, bleek de hoofdzekering stuk. Rond de € 400,00.
Met welke SC is dit "contact" geweest?De auto wordt vandaag afgesleept. Gelukkig is het een leaseauto en ben ik dus niet afhankelijk van de “service” organisatie van Tesla. De leasemaatschappij heeft nog wel een dappere poging gedaan om het via Tesla te laten lopen. Echter kwamen zij zelf al vrij snel tot de conclusie Tesla serviceorganisatie een kansloze bedoening is, een paar voorbeelden van het schrijnende proces deze ochtend:
* meneer moet zelf maar de bodemplaat loshalen
* wij bellen meneer voor een afspraak met Tesla roadside assistance. Wanneer wij bellen laten 2x overgaan en zodra meneer opneemt hangen wij direct op en bellen niet meer terug. Als meneer terugbelt mag hij achteraan in de wachtrij gaan staan.
* wij bellen meneer eigenlijk niet voor het maken van een afspraak maar om te zeggen dat wij bij nader inzien toch maar niet langskomen
* wij updateten om 10:25 het service overzicht van meneer in de Tesla app (geregistreerd op meneer zijn email) dat de service remote is afgehandeld.
* wij sturen om 11:25 de partner van meneer een email de auto van maneer om 11:30 verwacht wordt bij Tesla
* wij hebben werkelijk waar geen notie van wat wij aan het doen zijn, gelukkig werkt onze software wel goed…
Bedankt voor de tip, heb ik al een paar keer gedaan maar haalt niet veel uit (effect is maar zeer tijdelijk).Over piepende remmen. De tip die ik kreeg was om (zonder vrouw en kinderen) eens flink in de ankers te gaan om een beschermlaagje eraf te branden. Hielp inderdaad.
Update over navigatie: uitstekende service van SC Eindhoven. Ze hebben op afstand een update gepushed. Ik heb nu navigatiekaarten van 2022.Ik heb inderdaad een MCU1.
Volgens Tesla Eindhoven, kreeg ik geen updates meer omdat de SD-card faulty zou zijn. Die hebben ze voor €20,00 vervangen, omdat ze toch al met de eMMC bezig waren (terugroepactie). Maar tot op heden zijn de kaarten nog niet geupdate. Dat is pas twee weken geleden, dus wie weet.
Ik vind bijna 4K in één jaar tijd echt wel een beetje te. Al helemaal omdat het om gebreken gaat die je niet zou verwachten bij een oude van 8 jaar oud.
Kun je van je software scherm eens een foto posten? daar staat de navigatie data versieUpdate over navigatie: uitstekende service van SC Eindhoven. Ze hebben op afstand een update gepushed. Ik heb nu navigatiekaarten van 2022.
De software is nog wel uit 2019.
Met een MCU1 zijn er dus wel degelijk gewoon updates. En niet zoals bij, bijvoorbeeld, een Opel en een Kia, dat je €250,00 kan betalen voor een map update, terwijl die maps dan nog steeds 3 jaar oud zijn (dat betreft het HERE navigatie systeem, wat destijds is overgenomen door Microsoft, mocht je dat interesseren).
Wat nu wel weer heel apart is, is dat de navigatie over een oprit wil, die is verplaatst. De kaart laat de oprit zien zoals deze er nu ligt (eind 2020, begin 2021 aangepast). Ik moet nu rechtsaf de oprit op. Maar de route stuurt mij toch links de snelweg op. Ik weet dit, aangezien ik hier woon. Maar voor iemand die hier niet woont...
Ik heb dat maar weer gemeld, maar daar heb ik nog geen reactie op.
Kun je van je software scherm eens een foto posten? daar staat de navigatie data versie
De 2020.48.37.8 Is van ongeveer okt 2021 en de 2019.21-12489 is vrij recent. En morgen is je autosoftware up to date vanaf 10 feb.
De software van de auto is 2020.48.37.8, gebaseerd op de release van week 48 uit 2020.De 2020.48.37.8 Is van ongeveer okt 2021 en de 2019.21-12489 is vrij recent. En morgen is je autosoftware up to date vanaf 10 feb.
Je klaagt bij Tesla ipv ermee te blijven rijden en op een forum te klagen.Vraag is, wat doe je eraan?
Auto binnen garantie = Tesla pechverhelping bellen, vragen om af te slepen.De auto wordt vandaag afgesleept. Gelukkig is het een leaseauto en ben ik dus niet afhankelijk van de “service” organisatie van Tesla. De leasemaatschappij heeft nog wel een dappere poging gedaan om het via Tesla te laten lopen. Echter kwamen zij zelf al vrij snel tot de conclusie Tesla serviceorganisatie een kansloze bedoening is, een paar voorbeelden van het schrijnende proces deze ochtend:
* meneer moet zelf maar de bodemplaat loshalen
* wij bellen meneer voor een afspraak met Tesla roadside assistance. Wanneer wij bellen laten 2x overgaan en zodra meneer opneemt hangen wij direct op en bellen niet meer terug. Als meneer terugbelt mag hij achteraan in de wachtrij gaan staan.
* wij bellen meneer eigenlijk niet voor het maken van een afspraak maar om te zeggen dat wij bij nader inzien toch maar niet langskomen
* wij updateten om 10:25 het service overzicht van meneer in de Tesla app (geregistreerd op meneer zijn email) dat de service remote is afgehandeld.
* wij sturen om 11:25 de partner van meneer een email de auto van maneer om 11:30 verwacht wordt bij Tesla
* wij hebben werkelijk waar geen notie van wat wij aan het doen zijn, gelukkig werkt onze software wel goed…
De kaart die je ziet is gewoon google maps. De routering lijkt online te gebeuren zie hier.Wat nu wel weer heel apart is, is dat de navigatie over een oprit wil, die is verplaatst. De kaart laat de oprit zien zoals deze er nu ligt (eind 2020, begin 2021 aangepast).
Je klaagt bij Tesla ipv ermee te blijven rijden en op een forum te klagen.
Kom mensen, even zelf de broek aandoen. Dat kan toch wel?
Auto binnen garantie = Tesla pechverhelping bellen, vragen om af te slepen.
Daar is je Service Center dan nog niet bij betrokken, laat staan dat er iets via de app of email gebeurt.
Bedankt voor de constructieve commentaren. No worries, Tesla is op de hoogte.Precies, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Dat iemand van die fouten niet blij wordt snap ik en het hoort niet.
Ook een keer een vervanging van de MCU gehad en daardoor was er een kleine beschadiging ontstaan aan de alu trim rond het scherm.
Natuurlijk was ik daar niet blij daarmee. Een mailtje en foto naar het SeC en een week later hadden ze een nieuwe alu trim binnen en werd dat vervangen.
Je kunt klagen bij het SeC en het laten oplossen of janken op een forum en Tesla niets laten weten zodat je probleem lekker lang blijft bestaan.
Bedankt voor de constructieve commentaren. No worries, Tesla is op de hoogte.
Het SeC doet zijn best om alles op te lossen, maar als de basis fout zit (er blijven zaken opduiken) krijg je dat niet goed.
Het steeds opnieuw uitschakelen van de adaptieve demping na herstelling is gewoon niet meer veilig (de snelheid wordt immers beperkt, alleen weet je niet waar en wanneer).
Mijn ervaring lijkt me echter niet (noodzakelijk) representatief voor Tesla, daarom wil ik zoeken naar een oplossing (en de wagen verkopen met dergelijke historiek lijkt me ook niet echt verstandig). Wat is realistisch, dat wil ik weten. Steeds naar het SeC blijven lopen?