Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over tekortkomingen van Tesla (niet van personen s.v.p.)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou de route even stimuleren in A Better Route Planner. Daar kan je in de opties het type wagen en startpercentage ingeven en ook spelen met de snelheid. De planner houdt rekening met reliëf en zal je een idee geven over de haalbaarheid. Reken ook op mogelijk een paar percent verlies na een paar dagen stilstaan. De auto best niet te veel wakker maken.
 
Hopelijk moet je op het einde geen berg over. Zou best kunnen dat door de regeneratie de tripplanner uitkomt op 5% op bestemming, maar dat er 7% regeneratie in de afdaling mee gerekend is en je dus op de berg 2% te kort komt ook de tripgrafiek eens bekijken dus.
Dat kan je op de energy app op je scherm prima van te voren zien als je de bestemming invoert. Tabje trip.
 
Ik zou de route even stimuleren in A Better Route Planner. Daar kan je in de opties het type wagen en startpercentage ingeven en ook spelen met de snelheid. De planner houdt rekening met reliëf en zal je een idee geven over de haalbaarheid. Reken ook op mogelijk een paar percent verlies na een paar dagen stilstaan. De auto best niet te veel wakker maken.

Kan het zijn dat we afdwalen van topic? 😉
 
Iemand jankt over een serieus probleem en wij supporteren met z'n allen voor een oplossing. Hopelijk staat het forum toe om niet enkel te janken, maar ook om over oplossingen na te denken ;):cool:😂

Go Jasper2020!
Ho maar Stijn, in het leswagen topic gingen we off topic dus is het verplaatst naar een toepasselijker topic. Hbrink zijn post is van het vorige topic.
 
Moest vorige zomer in Frankrijk een nieuwe spiegel en toen zei hersteller al dat ik geluk had dat ze die op voorraad hadden. Hij gaf een rondleiding en had iets van 20-30 Tesla’s staan die allemaal op onderdelen wachtten. Kon maanden duren zei hij en er viel geen peil op te trekken.
Kom maar door met die 3D-printers.
 
Onderdelen kan inderdaad nog een dingetje zijn, ik had de mazzel dat het service center in padua Italië? Even andere service centers gebeld had en gek genoeg was de laadpoort met een express koerier te laten komen. Wat dat aan gaat, nogmaals een pluim voor tesla Italië, service boven verwachting. @Hayden misschien je tesla in Italië neerzetten, daar heb je snellere service;p
 
  • Love
  • Like
Reactions: job-lek and Hbrink
Hopelijk moet je op het einde geen berg over. Zou best kunnen dat door de regeneratie de tripplanner uitkomt op 5% op bestemming, maar dat er 7% regeneratie in de afdaling mee gerekend is en je dus op de berg 2% te kort komt ook de tripgrafiek eens bekijken dus.

Ik heb al aardig wat berg etappes gehad maar ik verbaas me hoe verschrikkelijk nauwkeurig de tripplanner is met regeneratie.

Mits je natuurlijk je rechtervoet onder bedwang houdt....
 
Onderdelen kan inderdaad nog een dingetje zijn, ik had de mazzel dat het service center in padua Italië? Even andere service centers gebeld had en gek genoeg was de laadpoort met een express koerier te laten komen. Wat dat aan gaat, nogmaals een pluim voor tesla Italië, service boven verwachting. @Hayden misschien je tesla in Italië neerzetten, daar heb je snellere service;p
Ik zou het nog overwegen indien hij rijvaardig was maar helaas.