Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

This site may earn commission on affiliate links.
We hebben inmiddels 10 aanmelders van wie nog niet iedereen concreet 100% zeker is. Ik zal iedereen die me heeft aangegeven dat ze interesse hebben een PM sturen voor meer informatie. Mochten er nog meer geïnteresseerde zijn dan kunnen we wellicht een tweede batch bestellen.
 
Jazeker, ik overwoog mee te doen met de 2e batch. Heb ze pas vd winter nodig en kan ik meteen zien hoe ze staan onder die van jullie. Alhoewel ik al mooie foto's gevonden heb:biggrin:.
tst-blue-tesla-2.jpg
tst-blue-tesla-1.jpg
 
Ik heb nog wel een adresje die de TPMS-en kan leveren en de wielen daarvan en van banden kan voorzien.
Erwin is er al ooit geweest, toen hij mijn 21-inchers overnam.

Inmiddels ervaring met minstens twee sets wielen (voor mijn Tesla). :rolleyes:
 
Hoeveel vrachtwagens vol wil je geleverd krijgen, Frank?

In de retail zijn ze al te krijgen voor € 59,00 incl BTW, excl verzendkosten. Links staan vast ook wel ergens op dit forum.

Laat staan in de groothandel.
 
Let er trouwens wel op dat als je zgn kloon tpms koopt, je er met je ms naar toe moet rijden! Ze klonen daar namelijk je originele tpms sensoren zodat je boordcomputer de klonen voor originelen aanziet. Velgenwereld in Barendrecht werkt met deze klonen voor 59 euro incl
 
Let er trouwens wel op dat als je zgn kloon tpms koopt, je er met je ms naar toe moet rijden! Ze klonen daar namelijk je originele tpms sensoren zodat je boordcomputer de klonen voor originelen aanziet. Velgenwereld in Barendrecht werkt met deze klonen voor 59 euro incl
Echt niet... Heb ze via de post ontvangen, door de bandenboer laten monteren en via het Tesla menu zelf ingeleerd op de auto. Niks klonen.
 
In Waalwijk de originele tpms voor 300 incl. RTtrading
Deze heb ik in mijn winterset gemonteerd. Werken probleemloos.

Maar voor mijn recent gekochte zomerset zit ik op het prijsniveau van de € 59,00 sets, blijken ze te komen van Unimotive en zijn het blijkbaar universele cloon sensor ventielen (etiket op 't doosje). Maar het programmeren was al gedaan door de leverancier. Bij het bandenmontagepunt hoefden ze slechts gemonteerd te worden. Inleren op de auto ging net zoals met de andere set; reset TPMS sensor in het centrale scherm en 10 minuten boven de 40 km/h blijven en klaar ermee.