Ik vind het verbruik behoorlijk slecht met de huidige temperatuur.
als ik me aan de maximum snelheden houd, haal ik max 230km. hier zit dan ook 2 a 3x accu verwarmen bij.
Afgelopen zaterdag ben ik met 90% charge begonnen 344km:
344km: naar de supermarkt en terug 6km
320km: weer thuis
318km: naar voorburg 6km
303km: 20 minuten moeten wachten in verwarmde auto
286km: 3 km gereden naar de oprit verbruik van het wachten zakt dan heel snel
onderweg (in duitsland) een dodge caliber srt4 tegengekomen. 2x een sprintje gedaan(nipt gewonnen) en toen was de limiter er al en dan is het einde oefening.
2 x een 0 naar 100 sprint geprobeert met android speedopmeter. resultaat 4 seconde
1x sprint 100 naar 180 zonder limiter: 12 seconde
1x sprint 100 naar 180 met limeter: 24 seconde
136km: 80 km gereden auto geparkeerd
Charge NOW: 95 km gereden en thuis aangekomen. ik heb de eerste deel 110km/uur gereden en de laatste 50 km 85km/uur
totaal gereden ongeveer 180km.(helaas geen foto gemaakt)
Vanaf gent naar senlis:
vertrokken in gent met 370km TR en bij de tolpoort voor senlis aangekomen met 11km TR. Hier ben ik(mijn vrouw) door de tolpoort gereden ipv ervoor eraf. Uiteindelijk 6 km doorgereden met charge now melding en zweethanden.
als ik me aan de maximum snelheden houd, haal ik max 230km. hier zit dan ook 2 a 3x accu verwarmen bij.
Afgelopen zaterdag ben ik met 90% charge begonnen 344km:
344km: naar de supermarkt en terug 6km
320km: weer thuis
318km: naar voorburg 6km
303km: 20 minuten moeten wachten in verwarmde auto
286km: 3 km gereden naar de oprit verbruik van het wachten zakt dan heel snel
onderweg (in duitsland) een dodge caliber srt4 tegengekomen. 2x een sprintje gedaan(nipt gewonnen) en toen was de limiter er al en dan is het einde oefening.
2 x een 0 naar 100 sprint geprobeert met android speedopmeter. resultaat 4 seconde
1x sprint 100 naar 180 zonder limiter: 12 seconde
1x sprint 100 naar 180 met limeter: 24 seconde
136km: 80 km gereden auto geparkeerd
Charge NOW: 95 km gereden en thuis aangekomen. ik heb de eerste deel 110km/uur gereden en de laatste 50 km 85km/uur
totaal gereden ongeveer 180km.(helaas geen foto gemaakt)
Vanaf gent naar senlis:
vertrokken in gent met 370km TR en bij de tolpoort voor senlis aangekomen met 11km TR. Hier ben ik(mijn vrouw) door de tolpoort gereden ipv ervoor eraf. Uiteindelijk 6 km doorgereden met charge now melding en zweethanden.