You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is wel zo. Leaseregelingen worden vaak versoberd of afgeschaft. In het laatste geval komt dan meestal een mobiliteitsbudget. Voor de traditionele leasemaatschappijen komt een nieuwe markt, die van de private lease.En ik maar denken dat de tijd dat de werkgevers bij scholen aan het ronselen waren met autosleutels om zieltjes te werven al voorbij was...
Lang geleden bij een bedrijf gewerkt die voorstelde alle leaseauto's in de kleuren van het bedrijf te spuiten. Iedere werknemer kon met zijn auto en de kleurcodes met patroon naar de spuiter. Voor degene die het willen weten de kleuren waren donkergeel en zwart. Kan overigens best een mooi effect geven. Toen de emoties bij vele door het dak gingen was er gelukkig was 1 collega zo verstandig te melden dat het de eerste van April was.Ik zou al het personeel in dezelfde auto laten rijden om van het eeuwige gezeik af te zijn. Ding is gewoon om van A naar B te rijden, niet om je buurman te imponeren. Auto niet mooi, dan koop je privé maar iets moois en gebruik je die van je bedrijf alleen maar zakelijk.
was toch maar om van A naar B te gaan?Ja, en dan weer personeel met die met hun roestige Opel Ascona van 500 euro naar de klant gaat. Goed idee.
Moeten ze wel op bestemming aankomenwas toch maar om van A naar B te gaan?
Beschikbaarheid van onderdelen bij Audi is momenteel zeker even erg als ik mijn collega mag geloven.Een belangrijke reden waarom leasemaatschappijen en bedrijven stoppen met Tesla is de gebrekkige beschikbaarheid van onderdelen. Als een wagen maanden buiten dienst is wegens ongeval of panne, betalen ze zelf voor de vervangwagen. Zo betalen ze 2 keer.
Dan hebben wij vast dezelfde werkgever gehadOja, weet ik weer even waarom (o.a.) ik mijn laatste vaste baan heb opgezegd: de bonussen werden niet meer uitgekeerd en de car policy werd drastisch versoberd
De leasingmaatschappij betaalt dus voor 2 auto’s en zijn er niet mee opgezet als een herstelling maanden duurt.Trouwens, vervangwagen zit bij ons in het leasing budget
Niet echt, wij betalen wel extra voor die eventuele rental als optie in het contract. (waar zij zeker nog eens op verdienen)De leasingmaatschappij betaalt dus voor 2 auto’s en zijn er niet mee opgezet als een herstelling maanden duurt.
Ik hun kostprijsberekening houden ze rekening met gemiddelden van het verleden. Dat zal max een paar weken vervangwagen inhouden. Bij Tesla is het vaak een paar maanden. Die moest er dus uit.Niet echt, wij betalen wel extra voor die eventuele rental als optie in het contract. (waar zij zeker nog eens op verdienen)
Again, mijn T was sneller gefixed dan mijn collega z'n Etron....2.5 months and counting...
Ik dacht persoonlijk zelf aan een deal met marketing en recruitment om tegen een royale vergoeding een tijd met bedrijfslogo rond te gaan rijden, om de hogere bijtelling voor mijn Model Y te enigszins te compenseren. Ik heb toch maar besloten minder toast met avocado te gaan eten..Lang geleden bij een bedrijf gewerkt die voorstelde alle leaseauto's in de kleuren van het bedrijf te spuiten. Iedere werknemer kon met zijn auto en de kleurcodes met patroon naar de spuiter. Voor degene die het willen weten de kleuren waren donkergeel en zwart. Kan overigens best een mooi effect geven. Toen de emoties bij vele door het dak gingen was er gelukkig was 1 collega zo verstandig te melden dat het de eerste van April was.
Moraal van het verhaal: Als je weinig gemotiveerd personeel wil, vooral bemoeien met de auto.
Ik krijg sowieso ook een klasse kleiner bij vervangend vervoer las ik. Maar dat meen ik ook te herinneren uit een verder verleden.Ik hun kostprijsberekening houden ze rekening met gemiddelden van het verleden. Dat zal max een paar weken vervangwagen inhouden. Bij Tesla is het vaak een paar maanden. Die moest er dus uit.
Bij andere merken is dat pas sedert Covid zo (en ook nog eerder uitzonderlijk). Dit zal daar nu ook in de prijsberekening opgenomen worden.
Ook weer een stuk BS, want een leasebedrijf doet ook gewoon short renting dus kan na de 5 dagen vervangwagen van de verzekering zelf een auto uit hun aanbod gebruiken.Ik hun kostprijsberekening houden ze rekening met gemiddelden van het verleden. Dat zal max een paar weken vervangwagen inhouden. Bij Tesla is het vaak een paar maanden. Die moest er dus uit.
denk ik dus ook maar goed. Ik vind het gewoon gewaagd om te stellen dat het wachten op stukken bij Tesla zoveel langer zou duren dan op een ander. Akkoord, we gaan/gingen door een moeilijke periode maar nogmaals, ik denk echt niet dat het bij de andere zoveel beter is.Ook weer een stuk BS, want een leasebedrijf doet ook gewoon short renting dus kan na de 5 dagen vervangwagen van de verzekering zelf een auto uit hun aanbod gebruiken.
En die is gratis? Er is zo al een tekort aan short renting wagens. Daar een wagen uit halen is omzetverlies.Ook weer een stuk BS, want een leasebedrijf doet ook gewoon short renting dus kan na de 5 dagen vervangwagen van de verzekering zelf een auto uit hun aanbod gebruiken.
Vanaf 2018 was het een drama tov andere merken. De gap met andere merken is nu licht verbeterd sedert vorig jaar. Vooral omdat die andere merken op achteruit gegaan zijn. Beleidsbeslissingen die nu ingang vinden zijn gebaseerd op de ervaringen van het verleden. Als het nu beter is, zal daar misschien in de budgettering voor 2024 rekening mee gehouden worden. It takes seconds to loose a customer and years to win him back.denk ik dus ook maar goed. Ik vind het gewoon gewaagd om te stellen dat het wachten op stukken bij Tesla zoveel langer zou duren dan op een ander.