Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
5.9 hier ook binnen afgelopen zaterdag via wifi...
wijzigingen vind ik marginaal, de parkeerrem doet het alleen op een steile helling, dus achteruit rollen bij stoplicht zijn we nog niet vanaf. Op steile helling in parkeergarage is het wel errug handig. Rdio is wel grappig, maar wat mij betreft meer van hetzelfde, grotere lettertype onder de klokken vind ik lelijk, de verlaging naar low instelbaar is nu goed geregeld vind ik, al moet ik nog uitvinden of dit inderdaad 8% verbruik scheelt... ik heb hem ingesteld vanaf 80 kmpu omlaag.
navigatie favorieten zijn handig, verder geen veranderingen in nav ontdekt, superchargers kun je nog steeds als lijstje oproepen, knopje is inderdaad weg... allemaal minor details.
ben benieuwd wat ze dan met 6.0 willen gaan doen.... dit was niet echt de grote klapper in update waar elon het over had volgens mij.
 
Vannacht binnengekregen via 3G, wijzingen zijn idd minimaal... Waar blijft die navi update!

Over minimale wijzigingen gesproken: De browser is volgens mij wel iets sneller geworden met 5.9, wel grappig dat hij qua snelheid/vloeiendheid nog steeds achter blijft bij mijn bejaarde Asus TF101 (2011) Android tablet. De snelheid van de Tesla browser moet nog stukje beter kunnen, hopen dat er in de toekomst inderdaad Chrome (of Chromium) op gaat komen, misschien maakt dat verschil.