Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
30 maart kwam bij mij .88 binnen (5.9) OTA en gisterenochtend stond .94 klaar en zit er nu op.
Ben zeer tevreden met Rdio. De spraakbediening werkt bij mij goed. Als je een liedje gevonden hebt maakt ie daar meteen een 'station' van die je bij je favorieten kan zetten en waar alleen maar vergelijkbare songs bijgezocht worden. Keuze is vaak echt spot-on, heb er al veel leuke nieuwe sounds door ontdekt. En rij dus sinds twee weken uitsluitend op LOW, nog geen enkele drempel geraakt oid. Stuurt lekker strak, nu ook bij lage snelheden.

Try this:
Listen to: Brooklyn Funk Essentials - I Got Cash.
Beetje grof, maar hilarisch. En hele vette beat:)
 
Hehe! :)
dary7u9y.jpg
 
Elon ontkende bij zijn bezoek aan Amsterdam dat de max. snelheid omhoog zou gaan bij de aanpassingen voor de duitse markt, alleen weggedrag bij hogere snelheden zou worden verbeterd als ik me goed herinner.

Ok, dan snap ik echt niet waarom de teller nu to 270 kan..... maar goed, we zullen zien.... niet dat ik die snelheden vaak zal halen, maar als het kan, waarom niet... :biggrin:
 
Dat Rdio abonnement ga ik straks gelijk weer opzeggen, wat is dat waardeloos zeg!

Behalve het al veel gemeldde probleem met stations vs albums blijkt dat je eigen favorieten ook helemaal niet te openen zijn in de app in de Tesla.

Weg ermee!
 
Pavlov... Zo vaak is er gemeld dat het beter rijdt dat we het echt zijn gaan merken... Scheelt vrijwel niks mensen, laten we eerlijk zijn. En die langere range lijkt gaaf, maar t verbruik is niet toe of afgenomen. Oftewel, je rijd niet meer, je ziet alleen meer