Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaringen vandebron slim laden

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien kunnen we vanuit het Tesla forum een initiatief (collectief) opzetten om specifiek 1 leverancier per jaar uit te kiezen en met deze afspraken te maken voor Tesla forum leden?
Pas de uitzending gezien van kassa Kassa gemist? Start met kijken op NPO Start, dit geeft weer eens aan wat ze ervoor over hebben om ons klant te hebben/krijgen.
Dit was een goed idee. Misschien alsnog iets mee doen? Ik heb zelf inmiddels verlengd bij Vandebron. Als straks de auto er is toch ook eens het slim laden uitproberen. De laatste ervaringen die ik hier op het forum lees zijn toch al wat langer geleden. Misschien dat het nu beter werkt?

Voor wie overweegt over te stappen heb ik nog een korting van €100 via referral:
Vandebron - Duurzame energie van Nederlandse bodem
 
Dit was een goed idee. Misschien alsnog iets mee doen? Ik heb zelf inmiddels verlengd bij Vandebron. Als straks de auto er is toch ook eens het slim laden uitproberen. De laatste ervaringen die ik hier op het forum lees zijn toch al wat langer geleden. Misschien dat het nu beter werkt?

Voor wie overweegt over te stappen heb ik nog een korting van €100 via referral:
Vandebron - Duurzame energie van Nederlandse bodem

Het is de vraag of dat zoveel oplevert.
Energiebedrijven steken vooral geld in het binnenhalen van klanten; niet in het behouden ervan.
Ik ga, zodra mijn contract afloopt, altijd even kijken op gaslicht.com.
Het blijkt tot op heden altijd zeer voordelig om te switchen.
Heb in het verleden wel eens via een grootschalig collectief contract energie gehad; bleek toch niet zo voordelig uit te werken als de jaarlijkse leverancierswissel.
 
Het is de vraag of dat zoveel oplevert.
Energiebedrijven steken vooral geld in het binnenhalen van klanten; niet in het behouden ervan.
Ik ga, zodra mijn contract afloopt, altijd even kijken op gaslicht.com.
Het blijkt tot op heden altijd zeer voordelig om te switchen.
Heb in het verleden wel eens via een grootschalig collectief contract energie gehad; bleek toch niet zo voordelig uit te werken als de jaarlijkse leverancierswissel.
Ik wisselde ook jaarlijks en deed ieder jaar mee met collectieve inkoop van VeH of Consumentenbond. Laatste keren echter kwamen hier toch wel wat twijfelachtige bedrijven uit als "winnaar" die misschien wel de goedkoopste waren, maar met wie ik geen zaken wil doen. Ik weet ook wel dat alle stroom hetzelfde smaakt, maar er is ook nog zoiets als kwaliteit van dienstverlening en innovatie. Dus dit jaar voor het eerst niet geswitcht, maar wel een goede aanbieding van de bestaande leverancier gevraagd.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Misschien zijn mensen die hierin geïnteresseerd zijn, ook geïnteresseerd in onze app die laadt op het goedkoopste tijdstip i.c.m. spotmarktprijzen? Meer informatie in het artikel in de Volkskrant en dit draadje: Ervaringen Laadje slim laden app?
 

Attachments

  • artikel volkskrant.jpg
    artikel volkskrant.jpg
    233.6 KB · Views: 61