Ook ik hoor/zie/lees er weinig meer over. Af en toe nog iemand die het probeert, maar lang niet altijd slaagt, om te laden met een niet-Tesla.
In het begin was het natuurlijk leuk & interessant om te testen, dat is er nu wel een beetje vanaf. En zoals al opgemerkt werd: in Nederland is er geen noodzaak om naar een SuC te gaan: andere snelladers genoeg, die in veel gevallen ook nog gunstiger direct aan de snelweg liggen. De relatief lage prijs van de SuCs is in NL het voornaamste voordeel.
Zolang het een pilot met 10 locaties in NL blijft verwacht ik ook niet dat deze SuCs in de navigatiesystemen van de andere automerken gaan komen. Want voor hetzelfde geld stopt de pilot binnenkort...
Nee, echt interessant wordt het pas als in Europa (Frankrijk met name) de SuCs opengesteld gaan worden voor niet-Tesla's. Ik verwacht dat daar wel veel gebruik van gemaakt gaat worden. Persoonlijk heb ik echter nog niets concreets gelezen over een mogelijke uitbreiding van de pilot naar andere landen. Jullie wel?