Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon in Amsterdam

This site may earn commission on affiliate links.
Gaat er iemand nog een Livestream regelen aub?

Ik wil wel een poging tot live-streamen doen met m'n telefoon, maar kan absoluut niks beloven m.b.t. kwaliteit, verstaanbaarheid of dat het uberhaupt gaat werken (1e keer dat ik dit probeer)... Als backup zijn er vast mensen die filmpje na afloop online zetten.

Maak een (gratis) account aan op livestream.com, daarna is het event te volgen op:

Elon in Amsterdam on Livestream

Nogmaals: Garantie tot de drempel!
 
Ik wil wel een poging tot live-streamen doen met m'n telefoon, maar kan absoluut niks beloven m.b.t. kwaliteit, verstaanbaarheid of dat het uberhaupt gaat werken (1e keer dat ik dit probeer)... Als backup zijn er vast mensen die filmpje na afloop online zetten.

Maak een (gratis) account aan op livestream.com, daarna is het event te volgen op:

Elon in Amsterdam on Livestream

Nogmaals: Garantie tot de drempel!

Je bent geweldig. Gisteren in Munchen heeft Nik West het ook voor het eerst geprobeerd, en het ging aardig goed. Gewoon proberen. Alle Tesla fans over de hele wereld zullen je dankbaar zijn.
 
Ik wil wel een poging tot live-streamen doen met m'n telefoon, maar kan absoluut niks beloven m.b.t. kwaliteit, verstaanbaarheid of dat het uberhaupt gaat werken (1e keer dat ik dit probeer)... Als backup zijn er vast mensen die filmpje na afloop online zetten.

Maak een (gratis) account aan op livestream.com, daarna is het event te volgen op:

Elon in Amsterdam on Livestream

Nogmaals: Garantie tot de drempel!

Woon op steenworp van de servicecenter, maar helaas geen uitnodiging. Dan maar op de livestream. Dank voor het regelen!
 
Ik wil wel een poging tot live-streamen doen met m'n telefoon, maar kan absoluut niks beloven m.b.t. kwaliteit, verstaanbaarheid of dat het uberhaupt gaat werken (1e keer dat ik dit probeer)... Als backup zijn er vast mensen die filmpje na afloop online zetten.

Maak een (gratis) account aan op livestream.com, daarna is het event te volgen op:

Elon in Amsterdam on Livestream

Nogmaals: Garantie tot de drempel!

Nik West heeft gisteren de livestream in Munchen geregeld.

Hij heeft wat tips voor jou:

-------------


Yesterday it was my first time, too. :wink:

Here is what I did:

- create an account at livestream.com
- download livestream app for iOS from Apple AppStore
- create an event with app or on web site
- make sure that you have a good internet connection. I guess wifi is best, but I had a good 4G/LTE connection.
- make sure that your phone is fully charged (I also brought my charger with me).
- I also dimmed the display during streaming to save battery
- I put the iPhone on top of one of the speakers. I guess holding it up yourself the whole time is challenging.
- I also carried an iPad with me to check if it is working and also to be able to read some comments
- the stream also stopped a couple of times with an error message. So it is important to check if it works and restart if needed.
- somebody suggested to use an external microphone. But I didn't have one.

So there is no real secret doing it and it wasn't a lot of work. I guess the key is to have a good network connection. My experience is that with an iPad you might get a stronger signal that with an iPhone.

Hope it helps and good luck for Rrreutel.


-------------

Veel succes vanmiddag

- - - Updated - - -

Als ik goed sta, doe ik misschien ook een stream. Als backup: Elon Musk in Amsterdam, jan 31st 2014 on Livestream

Heel goed.

Misschien kunnen jullie twee bij elkaar gaan staan, en de livestream kunnen coordineren.

Wellicht dat de batterij van Rrreutel op een gegeven moment op raakt, of iets dergelijks, en dat jij het dan van hem overneemt met jou toestel. Het kan in ieder geval geen kwaad als er samengewerkt wordt.
 
Druk in de garage
u5ytyha9.jpg