Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon in Amsterdam

This site may earn commission on affiliate links.
Niveau van de vragen was bedroevend, had liever wat meer "hogere" onderwerpen gezien, maar Elon ging er goed mee om.
Leuk ook om zoveel Tesla's bij elkaar te zien, ook op de heen en terug weg waren er genoeg te spotten :)

Ik heb hier en daar wat last gehad van plaatsvervangende schaamte, maar Elon is een held. Welke CEO van zo'n groot bedrijf (20 miljard marktwaarde) gaat onvoorbereid op een podium staan en luistert naar en, waar mogelijk, beantwoordt iedere klantenvraag zo eerlijk en volledig mogelijk? Over prioriteiten stellen gesproken, petje af hoor!

En ja, al die Tesla's, wat gaaf!

Ps: had je in de buurt van het service center geparkeerd en stond het laadklepje van je Tesla open? Sorry. Ik wilde de bediening die fuzzylogic heeft gemaakt aan een vriend laten zien, gedemonstreerd op mijn eigen Tesla, maar het bereik is wat groter dan ik had verwacht. :)
 
Ik heb hier en daar wat last gehad van plaatsvervangende schaamte, maar Elon is een held. Welke CEO van zo'n groot bedrijf (20 miljard marktwaarde) gaat onvoorbereid op een podium staan en luistert naar en, waar mogelijk, beantwoordt iedere klantenvraag zo eerlijk en volledig mogelijk? Over prioriteiten stellen gesproken, petje af hoor!

En ja, al die Tesla's, wat gaaf!

Ps: had je in de buurt van het service center geparkeerd en stond het laadklepje van je Tesla open? Sorry. Ik wilde de bediening die fuzzylogic heeft gemaakt aan een vriend laten zien, gedemonstreerd op mijn eigen Tesla, maar het bereik is wat groter dan ik had verwacht. :)
Hij doet t... Die van mij stond open, stond voor de deur achter een roadster ingeparkeerd.
 
Ps: had je in de buurt van het service center geparkeerd en stond het laadklepje van je Tesla open? Sorry. Ik wilde de bediening die fuzzylogic heeft gemaakt aan een vriend laten zien, gedemonstreerd op mijn eigen Tesla, maar het bereik is wat groter dan ik had verwacht. :)

Haha! Daarom gebruik ik het fuzzyknopje nooit bij ons op de parking bij de zaak :)
 
Fantastische samenwerking tussen de Belgische en Nederlandse tak van het forum:biggrin:

- - - Updated - - -

Dat Fuzzylogic er was kon de hele wereld al zien
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    889.5 KB · Views: 429
  • image.jpg
    image.jpg
    1,008.3 KB · Views: 397
Haha..

Ik heb bij deze versie het zendvermogen nog wel helemaal teruggeschroefd.
Hij zou het dan ook meer dan 25 jaar op de batterij moeten volhouden.


ik heb er twee besteld, door Fuzzy vandaag hoogstpersoonlijk overhandigd gekregen in A'dam, en hij had zelfs een speciale gast bij : de CEO van TeslaMotors !
Fuzzy, you're my hero :wink:

- - - Updated - - -

Het moet mij nu van het hart (en de lever) : de vragen waren meestal van een bedroevend niveau.

Ik voelde regelmatig plaatsvervangende schaamte.
 
ik heb er twee besteld, door Fuzzy vandaag hoogstpersoonlijk overhandigd gekregen in A'dam, en hij had zelfs een speciale gast bij : de CEO van TeslaMotors !
Fuzzy, you're my hero :wink:

- - - Updated - - -

Het moet mij nu van het hart (en de lever) : de vragen waren meestal van een bedroevend niveau.

Ik voelde regelmatig plaatsvervangende schaamte.

Nederlanders en Belgen hebben aangetoond dat ze hun eigen leven interessanter vinden dan dat van Musk. "I have a Company and we make piles of ****, I think this is Interesting for Tesla!" De zaal werd het ook zat. Kom op zeg, Elon is natuurlijk geen God, maar als entrepreneur kunnen we allemaal diep respect hebben.
 
Nederlanders en Belgen hebben aangetoond dat ze hun eigen leven interessanter vinden dan dat van Musk. "I have a Company and we make piles of ****, I think this is Interesting for Tesla!" De zaal werd het ook zat. Kom op zeg, Elon is natuurlijk geen God, maar als entrepreneur kunnen we allemaal diep respect hebben.

Straks ga ik nog denken dat ik de interessantste vraag van allemaal gesteld heb :wink:
 
Nederlanders en Belgen hebben aangetoond dat ze hun eigen leven interessanter vinden dan dat van Musk. "I have a Company and we make piles of ****, I think this is Interesting for Tesla!" De zaal werd het ook zat. Kom op zeg, Elon is natuurlijk geen God, maar als entrepreneur kunnen we allemaal diep respect hebben.
( op een enkele interessante vraag na :) )


Laat het mij zo stellen : Nederlanders en Belgen hebben er een wedstrijdje van gemaakt in het stellen van beuzelachtige vragen. Alleen maar verliezers, en ik hoop dat het niet tot een replay komt.
 
Was een mooie middag in Amsterdam. Veel mensen van het forum gesproken en natuurlijk Live Elon horen spreken. Vanaf utrecht opgereden met 2 andere Tesla's . Toen kwamen we nog een karma tegen die helemaal zenuwachtig werd van al dat Tesla geweld. Vervolgens kwam ik de Belgische delegatie met onze grote vriend @xfrank tegen.

Voor de volgende keer lijkt het mij verstandig dat Tesla van te voren de vragen even checkt. Ja dat is een stuk minder spontaan. Maar de werkgroep auto naar grid kreeg zo wel erg veel spreektijd. Ik snap niet hoe dat moet, ga je weg is je accu leeg want je vrouw heeft met haar krultang de accu leeggetrokken. Tesla komt met accu's voor in je huis maar dat wisten we al.
En ik weet dat de auto het goed heeft gedaan onder ZZP-ers maar om nu allemaal je visitekaartje aan Elon te willen geven is ook wel te veel van het goede.

Mooi dat er een kado was van zowel de NL als de B forumleden. Gaat Elon niet met lege handen naar Noorwegen. Ben bang dat de ontvangst daar wat cooler zal zijn.

Ik miste ook onze e-prof en had eigenlijk verwacht dat hij met wat studenten zou komen.

Jammer dat @changedriver er niet bij kon zijn maar hij gaat nog een keer Elon naar NL halen en dan mag hij de schade inhalen.

En met een grote glimlach vertrok ik weer naar huis.....
 
Was een mooie middag in Amsterdam. Veel mensen van het forum gesproken en natuurlijk Live Elon horen spreken. Vanaf utrecht opgereden met 2 andere Tesla's . Toen kwamen we nog een karma tegen die helemaal zenuwachtig werd van al dat Tesla geweld. Vervolgens kwam ik de Belgische delegatie met onze grote vriend @xfrank tegen.

Voor de volgende keer lijkt het mij verstandig dat Tesla van te voren de vragen even checkt. Ja dat is een stuk minder spontaan. Maar de werkgroep auto naar grid kreeg zo wel erg veel spreektijd. Ik snap niet hoe dat moet, ga je weg is je accu leeg want je vrouw heeft met haar krultang de accu leeggetrokken. Tesla komt met accu's voor in je huis maar dat wisten we al.
En ik weet dat de auto het goed heeft gedaan onder ZZP-ers maar om nu allemaal je visitekaartje aan Elon te willen geven is ook wel te veel van het goede.

Mooi dat er een kado was van zowel de NL als de B forumleden. Gaat Elon niet met lege handen naar Noorwegen. Ben bang dat de ontvangst daar wat cooler zal zijn.

Ik miste ook onze e-prof en had eigenlijk verwacht dat hij met wat studenten zou komen.

Jammer dat @changedriver er niet bij kon zijn maar hij gaat nog een keer Elon naar NL halen en dan mag hij de schade inhalen.

En met een grote glimlach vertrok ik weer naar huis.....

Tijdens de E-rally (punt EU) zullen we met bijna 100 Tesla's in formatie rijden.
 
Wat ik ook nog wel interessant vond om te horen is dat de hardware aanpassing die er komt voor de Duitse Autobahn alleen een aanpassing aan het onderstel betreft. Het gaat uitdrukkelijk niet om de topsnelheid of koeling, maar om het weggedrag bij hogere snelheden.

In Duitsland kwam gisteren ook nog aan andere aanpassing aan de orde (denk ik), een HW aanpassing om op 32 A te kunnen laden, ipv 26. Mogelijk kan alles in één keer :)
 
Ik heb het helaas moeten missen vandaag vanwege een tentamen ben erna wel weer goed op de hoogte gebracht door de hotline en het terugkijken van de livestream van Reutel, echt top bedankt! Verder ben ik het eens met het commentaar op de vragen die er werden gesteld, maar we moeten niet vergeten dat niet iedereen een forumlid is en op hetzelfde niveau van kennis over Tesla is als wij hier. Desondanks zag het er wel gezellig uit en de grote rij Tesla's in de parkeergarage is natuurlijk schitterend.
 
Het was een mooie bijeenkomst vandaag. Ook een hoop geleerd: zo weten wij nu zeker dat wij de tesla niet zullen kunnen inzetten als elektriciteitsbuffer voor het huishouden. Zelfs nadat dit voor de derde keer werd gevraagd bleef Elon bij zijn antwoord.

Het gemiddelde niveau van de vragen was dus vrij bedroevend. Musk deed het in mijn optiek overigens erg goed,

Jammer dat de aller aller aller belangrijkste vraag die je aan een CEO kunt stellen niet is gesteld: wanneer komt de rode adapter? ;)
 
Het was een mooie bijeenkomst vandaag. Ook een hoop geleerd: zo weten wij nu zeker dat wij de tesla niet zullen kunnen inzetten als elektriciteitsbuffer voor het huishouden. Zelfs nadat dit voor de derde keer werd gevraagd bleef Elon bij zijn antwoord.
Is het dan de bedoeling dat we de accu gratis opladen bij de supercharger en daar vervolgens mee naar huis rijden om het huis van stroom te voorzien:confused:.
Kan me voorstellen dat Tesla geen tijd gaat verspillen om dat mogelijk te maken:wink:.