Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
De laatste (2014) nieuwsbrief is zojuist verstuurd. Met een korte terugblik, een vooruitblik naar 2015 en het verzoek om een korte enquete in te vullen.
Link naar de nieuwsbrief
Directe link naar de enquete

ik heb de enquete ingevuld, maar het lukte niet om iets in het vrije tekstveld te typen. Bij dezen: Alle vertrouwen in de organisatie dat het volgend jaar weer een fantastisch evenement wordt met genoeg verrassende elementen.
 
Mooi. Al vind ik die reportage over de i8 wat flauw en niet overtuigend. Maar ik zit uiteraard met een groot vooroordeel als Tesla eigenaar.

Nee, ik denk niet dat je een vooroordeel hebt.
De i8 is daadwerkelijk naar buiten gebracht als zijnde het antwoord van BMW op de Model S. Is al meerdere keren gezegd dat dit de Tesla Model S zou 'evenaren'.
Persoonlijk heb ik toch wel met een sarcastische glimlach zitten kijken op de i8 uitleg.
Je merkt gewoon dat de journalisten van dat programma positief moeten praten over bepaalde type wagens. Deze journalist kreeg het toch heel moeilijk voor elkaar om het allemaal in een positief daglicht te zetten.
Ik heb BMW altijd mooie en degelijke wagens gevonden, maar met de i8 hebben ze totaal zitten prutsen.
Het design is best ok, de kwaliteit zal ongetwijfeld zeer goed zijn(zoals we ook gewend zijn), maar de uitvoering is ronduit prut.
Zeker voor de prijs die eraan vast hangt, is dit zeker geen "hebbe dingetje".
 
We gaan off-topic.
Maar toch... Ik vind die cijfers zo triestig, voor een auto die 1,5 keer de mijne kost, en fiscaal minder voordelig is. Ik rij met een gewone S85 en die i8 heeft dezelfde power uit een hybride opstelling, heeft maar 2 deuren, minder kofferruimte. Ik zie de toegevoegde waarde er echt niet van. Nog liever een Roadster lijkt me.
 
We gaan off-topic.
Maar toch... Ik vind die cijfers zo triestig, voor een auto die 1,5 keer de mijne kost, en fiscaal minder voordelig is. Ik rij met een gewone S85 en die i8 heeft dezelfde power uit een hybride opstelling, heeft maar 2 deuren, minder kofferruimte. Ik zie de toegevoegde waarde er echt niet van. Nog liever een Roadster lijkt me.

+1

Ofte: de stuiptrekkingen van een kolos (BMW e.a.) die langzaam in beweging wordt gezet richting EV's
 
Het is wachten op de nieuwe "wow".
Toen ik voor het eerst de Model S zag en er over ging lezen dacht ik echt "wow die moet ik hebben"
Nu als ik iets zie of lees over de i3,i8,zoe,e-golf,outlander,etc denk ik "meh" ;)
Die nieuwe "wow" auto komt er vast wel een keer, maar voorlopig nog niet...
Same here. Bij de vorige auto's was ik er na 2-3 maanden al weer op uit gekeken. Nu niet. Rij er al een half jaar mee en ben nog steeds zo blij als een kleine baby...:biggrin: