Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een superdag! Was direct bij het parkeerterrein op Oosterhout al onder de indruk van de geoliede machine, met stickeraars, wegwijzers, filmploegen, drone en zelfs een autopoetser.

Organisatie was perfect, met relaxt schema, uitstekende tocht met veel leuke elementen, en super catering! Dank voor de organisatie, en ieder die er tijd en moeite in heeft gestoken! :smile:

rally_beekse1.jpg
rally_eten1.jpg
 
Gingen we het antwoordt op de uitnodiging van Elon Musk niet krijgen op de E-Rally?

De hond heeft deze nacht het roadboek aan flarden gescheurd en de uitslag opgegeten! Maar ikben best tevreden met onze 24st plaats

hoe was het dagje in een 85 ?

- - - Updated - - -

Was een Top dag! Hopen dat het volgend jaar ook zulk weer is, anders moet ik er een paar trekkerbanden onder zetten.
Organisatie: respect!

met een ModelS kom je overal door !
Wat te bewijzen was.
 
Ik dacht dat we met een paar forumleden een dagje leuk zouden gaan rijden, maar mijn verbazing was dan ook groot toen de parkeerplaats op kwam rijden: Alles was geregeld: Marshalls, sticker-plakker, noem maar op. Wat een organisatie! Wat een geoliede machine! 100+ deelnemers, de Pers, techwatchers; Alles was erbij.

En dan de rit zelf: Een keurig verzorgd routeboek en mooi weer maakte het een onvergetelijke rit.

anders moet ik er een paar trekkerbanden onder zetten.

Tja, op dat punt vroeg vroeg ik me wel wat af, en ik zal daar wel weer de enige in zijn: Is de mannen van RallyEvents vooraf verteld dat de rit gereden ging worden met >100 (bijna) splinternieuwe auto's van elk rond de 100k€? Ik was namelijk niet zo gelukkig al hoste-knotsend over sommige zandpaden te rijden. ' Tuurlijk; De auto moet er tegen kunnen, maar liever was ik er wat zuiniger op geweest.

Organisatie: respect!
+100!
 
image.jpg
Superlatieven vliegen je hier om de oren en ze zijn allemaal waar. Wij hebben ook enorm genoten behalve van de uitslag dan:cursing:. Organisatie en catering GEWELDIG. Sfeer GEWELDIG. Vraag me wel af waarom iedereen, ik ook, z'n auto zo mooi gepoetst had... Mag van mij best zonder onverhard de volgende keer:eek:. Leuk om veel formumleden weer even te spreken, jammer er ook nog een hoop gemist te hebben.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.1 MB · Views: 262
  • image.jpg
    image.jpg
    1.3 MB · Views: 265
  • image.jpg
    image.jpg
    747.2 KB · Views: 277
Allen dank voor deze prima dag, maar als ik 2 opmerkingen mag maken:

Zandpaden mag wel maar met een Roadster is dit alleen te doen door stapvoets te rijden. De wieltjes zijn een stuk kleiner en ik heb geen luchtvering. Heb dus een paar flinke klappers op de bodemplaat gehad. Tijdrijden in het rallyprogramma is op deze wijze ook niet te doen, wil je de boel tenminste heel houden.

Alhoewel hartstikke leuk dat er elektrische vrachtwagens zijn, is in de rally voor degene die er achter zit de aangegeven tijdsduur niet haalbaar. Ik heb het genoegen gehad om in 2 etappes er een lange tijd achter te zitten. Op die zandwegen vond ik het prima maar verder kostte dit veel tijd. Misschien beter dat dit type als laatste start of met 30 minuten voorsprong als eerste start?

Maar verder niets dan lof.
 
Inderdaad, wat een weergaloze organisatie! Mijn eerste gedachte was toch meer een kopje koffie bij een SC en een paar uurtjes rijden op basis van een stencil. Dit was toch van een heel andere orde! Ik had geen idee dat het rijden zo leuk zou zijn. Voor volgend jaar: het zou leuk zijn om alle forumnamen op op een badge te hebben. Organisatie, heel erg bedankt.
 
Die zandpaden waren juist zooo leuk! Laat die er wat mij betreft vooral in :)


Heerlijke dag gehad. Groot compliment voor de organisatie, alles was tot in de puntjes geregeld.
Zandwegen wat mij betreft ook geen enkele probleem en best leuk, maar ik kan me voorstellen dat mensen zonder luchtvering er wat meer moeite mee hebben.

Tip voor volgend jaar: ook tussen de etappes weer om de 30 seconden starten om treintjes te voorkomen.
 
Inderdaad, wat een weergaloze organisatie! Mijn eerste gedachte was toch meer een kopje koffie bij een SC en een paar uurtjes rijden op basis van een stencil. Dit was toch van een heel andere orde! Ik had geen idee dat het rijden zo leuk zou zijn. Voor volgend jaar: het zou leuk zijn om alle forumnamen op op een badge te hebben. Organisatie, heel erg bedankt.

Join the (Tesla)club. We have T-shirts. Ik denk dat Nederlanders ook welkom zijn.
 
Die zandpaden waren juist zooo leuk! Laat die er wat mij betreft vooral in :)
+1 ik heb een heel stuk achter jullie gereden, onder andere langs het kanaal. Als een roadster het zonder problemen kan, dan mag een S niet achterblijven.

Mijn achterliggers reden zo dicht achter me tijdens de stukken grind dat ik denk dat het wel meevalt met angst voor steenslag :)

Persoonlijk vond ik dat de leukste stukken, juist daar komt het aan op behendigheid en stuurmanskunst, helemaal met een auto van een ton.