Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb net de vierde nieuwsbrief verstuurd. Deze laatste nieuwsbrief voor de rally bevat met name veel praktische informatie. Naast de globale tijdsplanning vind je links naar de complete kavellijst (veiling), de deelnemerslijst (startnummers en tijd) en vrijwaringsverklaring.
De nieuwsbrief is hier te vinden.
 
Jongens en meisjes, ik ben zo jaloers op iedereen die morgen de rally gaat rijden. Het wordt een historische gebeurtenis, eentje waar ik DOLGRAAG bij was geweest. Sinds de datum is vastgesteld en ik me realiseerde dat ik die dag écht niet kon, baal ik met iedere post in dit topic weer meer. :crying:

Maar goed, dat weerhoudt me er niet van om jullie allemaal een SCHITTERENDE DAG te wensen! :biggrin: Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's, filmpjes en anekdotes, en naar wat het aan media heisa los zal maken. Ik denk dat de "brand awareness" van Tesla na dit weekend significant hoger zal liggen!
 
Zo, bestickerd en gepoetst, klaar voor de start! :)

ImageUploadedByTapatalk1400254575.857953.jpg
 
Jongens en meisjes, ik ben zo jaloers op iedereen die morgen de rally gaat rijden. Het wordt een historische gebeurtenis, eentje waar ik DOLGRAAG bij was geweest. Sinds de datum is vastgesteld en ik me realiseerde dat ik die dag écht niet kon, baal ik met iedere post in dit topic weer meer. :crying:

Maar goed, dat weerhoudt me er niet van om jullie allemaal een SCHITTERENDE DAG te wensen! :biggrin: Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's, filmpjes en anekdotes, en naar wat het aan media heisa los zal maken. Ik denk dat de "brand awareness" van Tesla na dit weekend significant hoger zal liggen!

vertel toch gewoon aan je schoonmoeder dat je volgende week op bezoek komt.:wink:
 
Auto staat netjes in de wax en de eerste stickers zitten er op!

Wow, coool! (Die stickers, hè, niet de wax. Hoewel, ik ben niet verder gekomen dan een wasbeurt en wat stofzuigen)

- - - Updated - - -

Leuk! Doe ik altijd op mijn andere auto bij rally's, maar deze keer niet aan gedacht.

Rijd je dan ook met een helm op? :tongue:
 
Morgen de E-rally - staat mijn blauw P85 bij SC in Den Haag.. ! Gelukkig een grijze mee. Realiseer ik mij ineens vanavond dat ik voor het eerst van m'n leven een leenauto met de hand sta te wassen.. Moet eigenlijk toch niet gekker worden.:biggrin:
M'n dochters zijn er iig ook klaar voor !

IMG_5252.jpg
 
Dank je wel! Ik vroeg me al af waarom ik je niet in de lijst zag staan, maar je kunt dus niet. Jammer maar helaas.
We zullen aan je denken :tongue:

Jongens en meisjes, ik ben zo jaloers op iedereen die morgen de rally gaat rijden. Het wordt een historische gebeurtenis, eentje waar ik DOLGRAAG bij was geweest. Sinds de datum is vastgesteld en ik me realiseerde dat ik die dag écht niet kon, baal ik met iedere post in dit topic weer meer. :crying:

Maar goed, dat weerhoudt me er niet van om jullie allemaal een SCHITTERENDE DAG te wensen! :biggrin: Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's, filmpjes en anekdotes, en naar wat het aan media heisa los zal maken. Ik denk dat de "brand awareness" van Tesla na dit weekend significant hoger zal liggen!
 
Voor de Belgen... Rond 07:50 rijden we op de E19 ter hoogte van Mechelen naar de start van de e-Rally in Oosterhout.
Veel plezier iedereen.
PS: wie heeft die Rally stickers al eens geprobeerd en er al afgehaald zonder schade? Maak me daar een beetje zorgen over...
 
Voor de Belgen... Rond 07:50 rijden we op de E19 ter hoogte van Mechelen naar de start van de e-Rally in Oosterhout.
Veel plezier iedereen.
PS: wie heeft die Rally stickers al eens geprobeerd en er al afgehaald zonder schade? Maak me daar een beetje zorgen over...

geen probleem.

ter info : zelfde systeem wordt gebruikt voor exotic cars, voor oldtimers, ....


tot straks !