Veel verschil tussen BYD en Tesla die beid nu als een car company met elkaar vergeleken worden:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ByD en Tesla concurreren niet met elkaar maar met ICE.
Acceleratie van een RWD is heel veel lager dan van een AWD en Performance.Wel gek dat de EPA range van de RWD dan niet verandert. In de reacties op X wordt ook gesuggereerd dat Tesla in de VS mogelijk gebruik gaat maken van een LG-batterij ipv of naast de huidige Panasonic cellen (net als Shanghai/Berlijn). Dat zou die iets lagere EPA-range ook kunnen verklaren.
Gaat over MY. Bij een MY kan je de vering niet verstellen.Wat ik ervan begrepen heb mag tijdens test de vering van de auto niet meer op low staan
Idd maar de EPA aanpassingen verbieden nu verlaging van de vering om tot een beter resultaat te komen.Gaat over MY. Bij een MY kan je de vering niet verstellen.
Al lang niet meer. IV zorgt leuke ritjes op de optiehandel.Alsof de prestaties van Tesla er niet meer toe doen.
M.a.w. nog even wat drama om aandelen in te slaanZojuist een flinke pluk aandelen gekocht. Maar voor het eerst sinds lange tijd geen TSLA maar NVDA. De reden om het niet in TSLA te stoppen is mooi verwoord door Gary Black, met name de twee woorden 'no drama'. Ongelooflijk wat zou TSLA de lucht in schieten wanneer al die drama er niet was.