Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
resultaat over 14 dagen..


vanaf zowat dezelfde startdatum..

we hebben turbulenties gehad met een brandje en een shutdown.
en toch :
ScreenShot066.jpg
 
Die is alweer wat gedateerd. We zouden nu al op 700+ zitten
Voor de geïnteresseerden: zie hier het bewuste draadje met dus actuele grafiek NEW VIN THREAD: Please post your newly assigned VINs here | Forums | Tesla Motors

ik volg dat draadje ook al enige tijd, toont wel degelijk aan dat de productie stijgt.

maar diegene die denken dat men daar kan uit afleiden hoeveel auto's geleverd zijn; die gaan bedrogen uitkomen.

al 'onze' VIN's zitten daar dus tussen. Vele van ons zijn al van de excel-lijst gevallen (ik ook), maar leveren in Q3 was er niet bij.
 
Vandaag een half uur na beursopening uit Tesla gestapt en vol in First Solar......timing kon bijna niet beter. In plaats van min 5% nu plus 10%. Beginnersgeluk.

Ik heb weinig verstand van aandelen maar zie dat de zonnepanelen de laatste week wel heel hard gaan in de VS. Iemand een verklaring voor deze snelle stijging?
 
Last edited:
Musk toetert ook maar rond dat de aandelen te duur zijn dat je denkt WTF #@!@#%!#^&

Tesla Drops 3% as Elon Musk Talks Down Shares - Stocks To Watch - Barrons.com

Elon Musk: Tesla's stock price is higher than we deserve - Oct. 25, 2013

Lijkt de bitcoin wel die is inmiddels ook weer in de buurt van het hoogste punt waar het een half jaar geleden ook was geweest afgelopen week en nu weer even een flinke zakker terug.

Wxll

Ik hoop dat je je posities op tijd gesloten heb.
ik ben ook niet vrolijk, heb recent meerdere posities waardeloos zien aflopen. Deel van de winst is weg.
Ik ga even wachten tot vlak voor de cijfers, 5 Nov.
 
Ik hoop dat je je posities op tijd gesloten heb.
ik ben ook niet vrolijk, heb recent meerdere posities waardeloos zien aflopen. Deel van de winst is weg.
Ik ga even wachten tot vlak voor de cijfers, 5 Nov.

Nee ik zit er nog in, heb op 124 gekocht en heb het afgedekt op 150 met een put die ik afgelopen maanden terug verdiend had met het schrijven van kort lopende puts.
Heb geen nieuwe opties meer geschreven nu het zo onrustig is, ga ik pas weer doen als we weer boven de 200 uitstijgen al is het 150 level om te schrijven wel tempting maar blijf evne op mijn handen zitten nu.

Wxll

- - - Updated - - -

Tesla Slides on Soft Europe Demand

Tesla Motors
(NASDAQ:TSLA): Tesla shares are pulling back as a report surfaced that reveals the demand for Tesla’s Model S sedan in Germany, the Netherlands, and Denmark has been slow to get off the ground; while Norway has taken in 801 deliveries of the car, the previous three countries have taken delivery of just 531 combined. “The American electric car maker Tesla’s global expansion in Germany is making comparatively slow progress,” said the German-language Manager magazine.

NL volgens verwachtingen, maar amper 98 Model S ingeschreven in Duitsland (Aug-Sept)...

Wonderlijk bericht dit, terwijl er nog 4000 van die auto's door tilburg heen moeten voor het eind van het jaar dan snap ik niet dat het zo mager lijkt te zijn. Ik zou bijna denken dat de getallen of bij Tesla niet kloppen (lijkt me stug gezien het aantal mensen dat in mijn omgeving inmiddels ook al aan het bestellen is) of dat dit artikel een afplas-artikel is gesponsord door een short-seller.