Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Koop jij elke maand aandelen op hetzelfde moment ongeacht wat?
Bij mij komen de extra inkomsten om te beleggen ook op deze dag. Dus ben benieuwd.
Zodra het geld op mijn rekening komt.
Ongeacht wat er gaande is.
Morgen kan omhoog of omlaag, we weten het toch niet. En als we het denken te weten, gaat het toch de andere kant op.
 
Aangezien jouw advies was om te wachten nadat je had gekocht. Neem ik dat deze x ten harte. Ben benieuwd als de koers nog zal zakken deze week.
Er komt nog een nieuwe rate hike aan morgen. Daarom ook dat je een vrij hoge call wall op 230 ziet.


1667320850182.png
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Als de hike .50bp is kon het wel eens knallen morgen (want .75 ingeprijsd en zal weinig rumoer opleveren) Zeker omdat ook vandaag de stemming negatief is vanwege inflatie-signalen. Het commentaar van Blackrock zal vast niet meewegen. Gezien de Midterms zal er veel politieke druk zijn om het morgen wat te beperken, maar Powell heeft eerder al laten zien (en Warren er destijds vriendelijk mee om de oren geslagen) dat het menens is.
Eigenlijk is morgen pas de eerste echte zware test van Powell's ruggegraat
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Als de hike .50bp is kon het wel eens knallen morgen (want .75 ingeprijsd en zal weinig rumoer opleveren) Zeker omdat ook vandaag de stemming negatief is vanwege inflatie-signalen. Het commentaar van Blackrock zal vast niet meewegen. Gezien de Midterms zal er veel politieke druk zijn om het morgen wat te beperken, maar Powell heeft eerder al laten zien (en Warren er destijds vriendelijk mee om de oren geslagen) dat het menens is.
Eigenlijk is morgen pas de eerste echte zware test van Powell's ruggegraat
Op langere termijn is die ingeprijsd, maar op korte termijn verwacht iedereen een duikje en day traders houden daar rekening mee om hoog te verkopen en laag te kopen (en vice versa).

Niks is onmogelijk, maar zeker de hoge call wall op 250 is incentive om het wat te laten afkoelen 2e helft van de week.
 
Als de hike .50bp is kon het wel eens knallen morgen (want .75 ingeprijsd en zal weinig rumoer opleveren) Zeker omdat ook vandaag de stemming negatief is vanwege inflatie-signalen. Het commentaar van Blackrock zal vast niet meewegen. Gezien de Midterms zal er veel politieke druk zijn om het morgen wat te beperken, maar Powell heeft eerder al laten zien (en Warren er destijds vriendelijk mee om de oren geslagen) dat het menens is.
Eigenlijk is morgen pas de eerste echte zware test van Powell's ruggegraat
Ik las gisteren in het optie draadje deze post #21,791 van dl003. Wat ik er van begrijp is dat hij vrij negatief is voor het geval er nu sprake zou zijn van een snelle uitbraak. Benieuwd hoe jij dit ziet...
 
Er komt nog een nieuwe rate hike aan morgen. Daarom ook dat je een vrij hoge call wall op 230 ziet.


View attachment 869839
Nadeel van het kijken naar open interest is dat je de time-spreads er niet uit kunt filteren. Dat maakt echter wel een groot verschil.
 
Ik verbaas me best dat de koers stand heeft gehouden. Die maffe twitter post van Musk, programmeurs van Tesla die aan Twitter worden gezet.
Volgens mij houden investeerdeers niet zo van dat soort rumour.
Keerzijde is, dat Elon ondanks zijn aparte stijl van communiceren wel veel gedaan krijgt en daar goed rendement uithaalt. Oftewel follow the money, then follow Elon. Kort gezegd: "Don't bet against Elon"
 
  • Like
Reactions: nico180 and Nick-m