Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Public Charging infrastructure

This site may earn commission on affiliate links.
Let goed op de juiste app. Eerst had ik uit playstore verkeerde app. Via website Amsterdam juiste app.
het laden gratis is nog gratis ook tot eind 2014:
Kosten
Voor het gebruik van de MobiEurope App en de daarin aangeboden diensten
worden geen kosten in rekening gebracht.

Ben benieuwd hoe snel we kunnen laden met een Tesla:
De snelheid kan onder andere bepaald worden door het type auto en de verwachte vertrektijd.De snelheid kan onder andere bepaald worden door het type auto en de verwachte vertrektijd.
 
Let goed op de juiste app. Eerst had ik uit playstore verkeerde app. Via website Amsterdam juiste app.

Ik was vandaag ook even wezen kijken. Moest even zoeken waar het was, 1 verdieping omlaag bij binnenkomst en dan aan de zijkant ergens. Ik zag je staan vandaag. Bij mij werkte het stoppen met laden via de iPhone app niet maar ik werd snel geholpen toen ik belde.
bd09cbae3c477125bac4fa91bae02c94.jpg
 
Leuk hoor al die nieuwe SuCs in D.

Nu om de 115 km (van Frankfurt naar het noorden; Erlensee - Wilnsdorf - Kamen) dus ruimte on te spelen.

Van Erlensee naar Wilnsdorf 16 min over de eerste 50km. Maar toen kwamen de vrachtwagens, bussen en ellenlange baustelles. Geen echte record tijd dus. Blijft een waanzinnge auto. Tweede etappe te vermoeid om gek te doen.


Kamen heeft keus uit alle soorten fast vet (McD, KFC, Burger King en 'echte' hamburgertent). Maar die sla ik nu maar even over.
 
Als het goed is komt mijn Tesla ook één dezer dagen in Nederland aan.
Opladen zal voornamelijk thuis en bij SuCs gebeuren maar voor noodgevallen wil ik wel bij publieke palen kunnen laden.

Welke pas of passen kan ik hiervoor het beste aanvragen?
 
Ben opzoek naar een laadpas welke in heel europa werkt, bestaat deze überhaupt ?

Tijdens het zoeken kwam ik uit bij Travelcard, en tot mijn verbazing zie ik dat Greenflux en ANWB ook hun starttarieven hebben aangepast!!
Was van mening dat de ANWB de belangen van de mobiel Nederland vertegenwoordigd naar de overheid, maar zie dat ze hun eigen beleid in overeenstemming met de overheid hebben. (hoge tax op benzine/Diesel rechtvaardigt een eigen hoog start tarief op het laden en Greenflux doet mee)

Let op! E-laad en ANWB Oplaadpunten (Greenflux) berekenen een starttarief.
Starttarief E-laad €0,605
Starttarief ANWB Oplaadpunten (Greenflux) €2,42
Heeft iemand hier ervaring met het laadpunt aan de Oude Kade in Breskens? Er staat enkel op: "presenteer je laadpas", maar niet WELK laadpas. Enig zoekwerk op internet deed ons belanden bij ANWB, maar zeker zijn we niet.
Klopt dit? En zo ja, is zo'n ANWB laadpas compatibel met andere passen (TNM, bijvoorbeeld)? En welke laadsnelheid haal je aan die paal?