You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou P+R ArenA pakken. Kan je met metro 54 naar het centrum en parkeren is slechts 1 euro per 24 uur. Laden met 7kW (32A) met de Roadster.
Wel even de MobiEurope / Allegro app installeren om het laden te activeren. Is vervolgens gratis.
Waarom niet gewoon aan een 22 kWh paal bij het Europese Hoofdkwartier (tevens SeC en SuC)?
Waarom niet gewoon aan een 22 kWh paal bij het Europese Hoofdkwartier (tevens SeC en SuC)?
Kan met pas, maar dan slechts 16A. Wil je 32A, dan moet je de App hebben.Hoe wordt het laden daar gestart? Met app, pas of simpelweg plug&charge?
bedoel je bij Tesla HQ amsterdam? Welke app heb je daar nodig om laden te starten, start toch vanzelf?Kan met pas, maar dan slechts 16A. Wil je 32A, dan moet je de App hebben.
bedoel je bij Tesla HQ amsterdam? Welke app heb je daar nodig om laden te starten, start toch vanzelf?
bedoel je bij Tesla HQ amsterdam? Welke app heb je daar nodig om laden te starten, start toch vanzelf?
Ik vroeg me ook al af welke app.. Widodh zal het verkeerd gelezen hebben.
Enig idee hoeveel Type2 laders daar beschikbaar zijn? Ik neem aan dat de Model S'en hier geen gebruik van maken door de aanwezigheid van SuC?
Elektrisch laden bij Schiphol Parking
Helaas op de februari factuur staan nu de laadsessies als betaald.
Ik ben benieuwd of anderen hetzelfde hebben geconstateerd.
Vooralsnog ga ik uit van een vergissing, want anders hadden ze dit toch wel op de site aangepast of op een andere manier (aan Schiphol personeel) gecommuniceerd.
Als ik me goed herinner staan er zes 22Kw laders.
Public Charging ? Tesla laden op zijn Russisch video Autojunk.nl (137750)
Is ook handig om ICE's bij de SuC weg te slepen
Dat overzicht zullen we hier zelf moeten maken, vermoed ik.
Ik heb zonet een overzicht gevraagd bij Eneco: eigen tarieven, roaming partners, roaming tarieven met inbegrip van start-tarieven. Er schijnt ook onderscheid te worden gemaakt in "gewone" en "snelle" laadpunten. Het antwoord zal ik hier posten.
Verder heb ik ook contacten bij BeCharged, maar laat hen eerst antwoorden op mijn aanhoudende problemen die ik ondervind bij hun laadpunten in de Interparking garages. Zo lang je het laden niet kunt starten, maken tarieven namelijk niets uit...
Nog even uitgebreid contact gehad met Eneco. Zij rekenen geen extra kosten bij Roaming, een pasje kost er € 7 per maand. In tegenstelling tot kleinere spelers op de markt is het niet hun hoofddoel om hier geld mee te verdienen. Hun doel is eerder het balanceren van het net. Vandaar ook hun nieuwe initiatief van Smart charging. Dit is de lijst van roaming partners:
Nuon
Essent
The New Motion
EcoGo/MobilityManagers
ANWB
TravelCard
Green Flux
EV-Box
St. E-laad
Ballast Nedam
Movenience
The New Motion (Belgie)
Blue Corner
LMS
Plugsurfing
Allego
Maar TNM is gratis pas... Gaat erom dat je dus bij Essent moet betalen als roaming partner, en als Essent pashouder niet.
Ik ben het ermee eens dat er niet 1 aanbieder als beste uit de bus zal komen voor alle gebruikers, zeker als je heel vaak bij 1 aanbieder laadt..
Maar in mijn geval verkies ik een Eneco pas met tarief € 0,20/kWh en een maandabonnement van € 7, tegenover TNM die wel gratis pasjes uitdeelt maar een tarief hanteert van maar liefst € 0,39/kWh op diezelfde Eneco laadpalen (zoals hier op kantoor). Mijn geschatte verbruik zal zo'n 250 kWh per maand zijn waardoor ik in totaal zo'n € 40 per maand voordeliger af ben.
In Belgie nemen we geen marge op de stroom. Uiteraard rekenen we door wat roaming partners aan ons rekenen zonder ook hier marge op te nemen.