Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Lekke band!:cursing:

Mijn collega vorige week zaterdag ook al. Hij rijdt nog steeds niet. Levertijd....

Ik had vorige week een schroef in mijn linker achterband, gelukkig is de winterbanden wissel op tijd gekomen, want ik moest hem iedere dag oppompen - ook geen banden op voorraad. Slechte zaak...

Overigens zijn de 19" winterbanden veel stiller dan de zomerbanden. Maar ja - who cares. 21" rules qua uitstraling :biggrin:
 
ImageUploadedByTapatalk1385764555.217747.jpg

ImageUploadedByTapatalk1385764569.949088.jpg


Levering gehad!! Alles top wat een wagen!!! Vliefd:)
 
Zo, ik ga aan de slag met de installatie van de keba. Zoekend op het forum naar ervaringen daarmee kwam ik toevallig uit bij de actie die Wido in 2011 (!) heeft gevoerd om tesla te overtuigen dat drie fase laden voor de Europese MS absoluut noodzakelijk was.

Dankzij die actie kunnen wij nu thuis en bij publieke laadpalen een lege accu volledig opladen binnen 8 uur tijd.

Wido, een beetje laat misschien, maar ik wil je alsnog bedanken voor die actie!
 
Net na Nieuwjaar ga ik vrienden bezoeken aan de haven in Scheveningen (Den Haag).
Is er ergens tussen Brussel en mijn bestemming (via Antwerpen) een Type 2 32A 3f laadstation?
Ik zoek vooral in Nederland. En werkt dat laadstation met de Love To Load kaart van The New Motion?
Met welke laadpas kan ik laden bij Essent & E-Laad in NL?
Ik heb een The New Motion (Love To Load), BlueCorner en Plug To Drive (TOTAL) laadpas.
 
Net na Nieuwjaar ga ik vrienden bezoeken aan de haven in Scheveningen (Den Haag).
Is er ergens tussen Brussel en mijn bestemming (via Antwerpen) een Type 2 32A 3f laadstation?
Ik zoek vooral in Nederland. En werkt dat laadstation met de Love To Load kaart van The New Motion?
Met welke laadpas kan ik laden bij Essent & E-Laad in NL?
Ik heb een The New Motion (Love To Load), BlueCorner en Plug To Drive (TOTAL) laadpas.
Byron, met een klein beetje omrijden kun je langs de supercharger in Oosterhout, net boven Breda op de A27. Dan gaan we er gemakshalve even vanuit dat die geopend is tegen die tijd, maar op basis van wat ik lees in de betreffende thread hierover ligt dat wel in de lijn der verwachtingen.
 
Byron, met een klein beetje omrijden kun je langs de supercharger in Oosterhout, net boven Breda op de A27. Dan gaan we er gemakshalve even vanuit dat die geopend is tegen die tijd, maar op basis van wat ik lees in de betreffende thread hierover ligt dat wel in de lijn der verwachtingen.
JM71, Super goed idee. Juist voor the fun of it zou ik al omrijden om eens te kunnen SuperChargen aan 537km/hr.
Heeft er iemand het juiste adres voor in de GPS? Of gaan we ervan uit de die SuperCharger op tijd in onze GPS zal staan?
 
Ik ook beide niet... :( mijn DS was net 3 dagen in dienst dus de aflevering ging sowieso een beetje vreemd (ik wist way meer dan hem)
Ik heb hier ook wat mixed feelings bij hoor. Ik heb thuis een EV-Box en heb de rode stekker voorlopig niet nodig. Maar kennelijk wordt even afgetast hoe je van plan bent te gaan laden, en als je een laadpunt thuis hebt dan komt de rode stekker op de lijst met nog na te leveren punten en daarmee is de kous af. Ik vind het prima dat mensen die echt een probleem hebben met het laden een compensatie krijgen, maar aan de andere kant is het een beetje schimmig zo. Idem dito met die mistlampen. In een mailwisseling met een DS, weken voor de levering, werd nog toegezegd dat die nageleverd zouden worden. Bij de daadwerkelijke levering heb ik er niet meer aan gedacht, zijn ze niet op de lijst gekomen voor nalevering, en lees ik nu soms dat je maar moet bewijzen dat dit in het verleden, op het moment dat je besteld hebt, op de specs van het tech package stonden. Je leest nu dagelijks hoe hard er gewerkt wordt bij Tesla en hoe veel van ons heel goede ervaringen hebben bij de service, dus dan neig je er wel naar om het allemaal maar te accepteren, maar ik vind duidelijk dat er met twee maten gemeten wordt. Wie zijn bek opentrekt wordt geholpen, maar als je denkt 'laat maar even, die jongens hebben het druk genoeg en die rode stekker en mistlampen zijn nu even niet het belangrijkst' dan pies je doelbewust naast het potje.
 
Wat ik wel een beetje vervelend vindt is. wanneer de passagier de zetelverwarming heeft gebruikt en deze verlaat de auto. dan blijft de zetelverwarming toch aan staan terwijl er niemand zit.

ik ben op zoek naar een aansluitpunt met 12V in de koffer om extra verlichtng aan te brengen.
Aan de linker kant heb ik al eens een beschermkapje weggenomen, maar daar zat hoogspanning achter! iemand een suggestie?