Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
@L@urens!
reclame????? :cursing:
Ik begrijp jou reactie totaal niet hoor! Ik heb totaal niks met reclame of één of ander winstbejag te maken! tracht gewoon mensen te helpen met mogelijk wat interessante informatie!

Nu ja voor iedereen goed doen ....

Jammer!

snap ook niet waar daar reclame aan is..
Het is info die zeer handig is als je naar het buitenland gaat waar andere stroom aansluitingen zijn etc.

Bedankt voor de info !
 
3 dagen Model S. Zomaar wat observaties van een nieuwe EV. Rijder.

Het rijdt geweldig. Dat ligt wat mij betreft niet zozeer aan de acceleratie, maar vooral aan de rust, het gemak van one-pedal driving. Beetje timen en je raakt die rem niet meer aan. Daardoor ga je zelf ook anticiperender rijden en dat is natuurlijk ook nog eens veiliger. Ik heb er ook geen moeite mee om 105/110 te rijden. De auto is dan superrustig en zodra je een rijdend obstakel voor je hebt, even lekker versnellen, eromheen, weer terug op rechts (niet per ze nodig, maar dat is mijn lolletje :) verder zeer te spreken over de afwerking.

Laden. Daar heb ik nog wat moeite mee. Thuis is netaansluiting pas op 5 dec gereed, dus een weekje op de Schuko....11 km per uur, echt té langzaam, maar we doen het er maar mee. Onderweg veel pech. Tankstation De Lucht: doet t niet met mijn Essentpas. E-laadpaal hier om de hoek: stopt na 1 minuut. E-laadpalen op de Maliebaan in Utrecht: Fisker (die er ALTIJD staat), Outlander, Ampera. Die laatste stond niet te laden. Het wordt tijd voor etiquette.

Service. Tsja. Dat is dus allerlei uitersten. Qua aflevering en de communicatie eromheen: zo doe je dat niet bij een auto van een ton. Maar ja, de early adopters slikken het en ergens vind ik het wel klasse dat zij dus wel duizenden auto's voor eind 2013 op tijd bij de klant weten te krijgen, en BMW, die 300 i3's in 2013 beloofde te leveren, komt met al zijn egards en bosjes bloemen bij aflevering, niet verder dan 28. Plannen en doorwerken kunnen die Tesla boys en girls uiteindelijk toch wel. En helemaal super, en dat doet ook geen automerk ze na: bel om 18:30 naar het service center, vanwege verloren TPMS ICU, word ik prompt geholpen en meteen de volgende ochtend opgelost. Als ik om 16:30 Lexus bel (wat tot nu toe mijn standaard was in klantvriendelijkheid) dan is de werkplaats gesloten en kan Peppie (soms Kokkie) aan de telefoon me alleen een goede avond en succes wensen).

kortom, ik ben zeer tevreden en blij. Voor wie mijn Tesla grin wil zien, kijk in het draadje Pictures Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands
 
Yesss!!! Today is T-day:love::love::love:

Same here! Na 7 maanden de realiteit op een laag pitje te hebben gezet terwijl ik ontsnapte naar het forum en al het andere dat Tesla gerelateerd was. In de hoop dat die 7 maanden zo sneller voorbij zouden gaan. Vanaf nu ga ik de prioriteiten weer leggen waar ze horen (rijden ;)).
En toch gingen ze (achteraf gezien) best snel voorbij, die maanden.
 
Nagelvijlen, nagellak op Ellen zijn hoofd ach was die van mij maar zo bezig! Onderweg naar Antwerpen in mijn Tesla met wit interieur gaat zij samen met een vriendin op de achterbank hun nagels lakken:cursing: ik had ze er bijna uit gezet!!! Echt waar super onnozel maar ja na een tirade van mijn kant zal het niet weer gebeuren hoop ik:crying:!

Haar antwoord! Ik had er toch een plastic zakje onder liggen
 
Nagelvijlen, nagellak op Ellen zijn hoofd ach was die van mij maar zo bezig! Onderweg naar Antwerpen in mijn Tesla met wit interieur gaat zij samen met een vriendin op de achterbank hun nagels lakken:cursing: ik had ze er bijna uit gezet!!! Echt waar super onnozel maar ja na een tirade van mijn kant zal het niet weer gebeuren hoop ik:crying:!

Haar antwoord! Ik had er toch een plastic zakje onder liggen

Blijft toch een apart ras hoor die vrouwen ;)

- - - Updated - - -

Yesss!!! Today is T-day:love::love::love:

+10!

- - - Updated - - -

Same here! Na 7 maanden de realiteit op een laag pitje te hebben gezet terwijl ik ontsnapte naar het forum en al het andere dat Tesla gerelateerd was. In de hoop dat die 7 maanden zo sneller voorbij zouden gaan. Vanaf nu ga ik de prioriteiten weer leggen waar ze horen (rijden  ;)).
En toch gingen ze (achteraf gezien) best snel voorbij, die maanden.

Geniet ervan! Tot straks
 
Nagelvijlen, nagellak op Ellen zijn hoofd ach was die van mij maar zo bezig! Onderweg naar Antwerpen in mijn Tesla met wit interieur gaat zij samen met een vriendin op de achterbank hun nagels lakken:cursing: ik had ze er bijna uit gezet!!! Echt waar super onnozel maar ja na een tirade van mijn kant zal het niet weer gebeuren hoop ik:crying:!

Haar antwoord! Ik had er toch een plastic zakje onder liggen

Mmmm dacht dat ik een bijzondere had:wink:
 
Nagelvijlen, nagellak op Ellen zijn hoofd ach was die van mij maar zo bezig! Onderweg naar Antwerpen in mijn Tesla met wit interieur gaat zij samen met een vriendin op de achterbank hun nagels lakken:cursing: ik had ze er bijna uit gezet!!! Echt waar super onnozel maar ja na een tirade van mijn kant zal het niet weer gebeuren hoop ik:crying:!

Haar antwoord! Ik had er toch een plastic zakje onder liggen
Achterklep open en eens goed gas geven:rolleyes:
 
In het kader van familie perikelen.

Kleine tip:

Als een kind op het achterste bankje zit altijd gordeltje om, ook bij een ritje op de parkeerplaats.
Zelfs, een in mijn ogen, milde acceleratie leidt tot een directe botsing met de achterruit.
Mijn dochter heeft mij een hele middag verwijtend aangekeken....
Overigens vechten de kinderen om helemaal achterin te mogen zitten. Niet misselijk en ze vinden het uitzicht super.
 
Tvr naar winterstalling, ruimte in garage maken voor de Tesla:
umy9abev.jpg

(Nu met mijn vader onderweg naar Tilburg)