Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Laatste tank peut.
124 euri - viel mee - volgooien kost meestal zo'n 150.

Voor mij eveneens laatste keer tanken vandaag (ook €124 !):

image.jpg


image.jpg


image.jpg


Lijkt het maar zo of kijkt de auto er een beetje treurig bij...?
 
Goed dat je hem weggebracht heb dan, want het kan anders...ik heb kortstondig 180 gereden op A4; niks geen rammels, brom of piepjes, en ik heb de 21" met pano. Gewoon superstil en superstrak. Hij is in de opti-coat gezet en de detailer vond bijna geen krasjes op de auto na aflevering. Ik zal binnenkort wat foto's van hem posten hier. Hopelijk weten ze alles weg te werken bij je.
Ben net gebeld door Tesla: ze houden hem nog een dagje langer. Pano dak wordt gefixed (vandaar die extra dag), kraakjes in armsteun linker voordeur zijn gefixed, "pressure buffeting" tgv vijfde deur is geconstateerd en gefixed, instabiliteit bij hoge snelheid in de wielen duidelijk gemerkt en is gefixed, straks gaan ze nog even naar de "brom" luisteren. Kortom - ik verwacht een veel stillere auto terug morgen :)

Verder is een soms haperende door handle links achter gefixed, en één ding dat ik had aangegeven schijnt zo te horen: de lendesteun instellingen worden niet opgeslagen in het Driver Profile. Kan iemand hier bevestigen dat dit zo is? Ik vind het nogal raar - hoe die ingesteld staat maakt nogal uit voor de zithouding, en het is ook nog eens de knop die mensen als eerste op de tast vinden. Ze gaan er dan een beetje op drukken, merken dat de stoel er niet vooruit of achteruit door gaat, en zoeken dan verder. Als ik daarna zelf weer terug achter het stuur ga, Restore ik mijn profiel, en gaat alles weer netjes terug naar af - behalve dus die lendesteun.
 
Wellicht is deze info al bekend, maar toch leuk om te delen. Vlogens de RDW zijn er in Nederland in 2013 de volgende aantallen Model S op kenteken gezet. Augustus 5 stuks, september 271 stuks en oktober 35 stuks. Ben benieuwd naar de aantallen voor november en december....
Dat zijn wel de mooie getallen!

Toch al bijna 350 Model S'en op kenteken, ben benieuwd wat Nov en Dec ons gaan brengen :)
 
Grappig. Dat zou ik niet teveel vertrouwen op MyTesla ;-) De mijne is nml is 1 dag gebouwd...... waar het bij anderen om dagen of zelfs weken ging.
Ik zou Tesla even bellen met de vraag wanneer je hem krijgt en niet vertrouwen op Mytesla

leverings afspraak staat al een week vast op 25/11, maar kon alleen maar vroeger worden. vandaar dat ik denk dat hij nu in Tilburg klaar is en dat ik hem in de loop van volgende week "reeds" kan afhalen!
 
Dan gebruiken ze denk ik tweemaal dezelfde omschrijving op MyTesla. 1e --> verlaten fabriek, 2e verlaten Tesla in Tilburg/Adam??

Volgens mij betekent de statement "Uw Models S wordt voorbereid om opgehaald of afgeleverd te worden" dat ze hem klaar maken voor het Transport naar Tilburg, accu e.d. er weer uit halen voor transport naar en de eindmontage in Tilburg. Daarna komt de statement dat de wagen onderweg is. Althans dat was bij mij het geval. Mijn auto wordt op de 22ste afgeleverd.
 
Dan moet ie hier tussen staan:
7ahenyve.jpg
Het is die eerste!
Of de 3de, of de 4de, de 6de 7de 8ste.
Of hij staat binnen.
Ik werd 60 uur voor aflevering van m'n S gebeld door The New Motion, ik zat in vergadering maar toen ik terug belde kreeg ik voice response en later een mailtje of ik nog op zoek was naar een laadpunt :D
Wat een grapjassen, ik had wel dat vinkje gezet bij de bestelling, maar denk dat ze eerst de klanten gebeld hebben die dat niet gedaan hadden.
 
Grrrrr.... Bumper stuk gereden door iemand (die natuurlijk geen briefje achter laat). Klotezooi.

Dat is inderdaad goed waardeloos zeg :cursing:. Als je het zelf doet is het al erg, maar als iemand anders zo je auto naar de kl... helpt en nog niet eens de beleefdheid kan opbrengen om een briefje achter te laten ... Was het in parkeergarage? Dan zou je nog de bewakingsbeelden kunnen (laten) vragen.
Maar ik leef met je mee ...