Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hij is weer smerig Frank! :)

De S ook na 1200 km kloteweer. Maar nu niet meer! Long and dark, shiny and black (huiskamervraag: van wie is deze tekst, en welk automerk werd in dit nummer bezongen?)

image.jpg
 
Mik en Hotmint gaan door voor de koelkast!

Ja, 1200 km in 4 dagen. Toevallig veel externe afspraken deze week, hetgeen ik toevallig helemaal niet erg vond.

Mijn jaarkilometrage valt mee. 35-40kkm

en tegenvallend smerige velgen. Nauwelijks geremd en toch net zo vies als bij de Audi.
 
In de carwash. En daarna thuis voor de deur een emmer zeepsop onder de velgen leeg gestort :wink:

Haha. Gewoon met Dreft. Carwash mag iemand anders eerst proberen...

- - - Updated - - -

Je kunt met de app trouwens precies real time volgen waar je vrouw rijdt, welke snelheid, hoeveel vermogen ze ongeveer gebruikt danwel genereert, hoe hoog ze de kachel zet, of ze frunk, trunk of dak open heeft enz.
 
O sorry, dacht dat het gesneeuwd had.

nee, dat is gewoon "kwijl" van voorbijgangers.

Je kunt met de app trouwens precies real time volgen waar je vrouw rijdt, welke snelheid, hoeveel vermogen ze ongeveer gebruikt danwel genereert, hoe hoog ze de kachel zet, of ze frunk, trunk of dak open heeft enz.

ik zal dit ook zonder app real time kunnen volgen. mijn vrouw rijdt er alleen mee als ik teveel gedronken heb, en er naast zit! (misschien is het dan niet echt volledig real time).
 
@Mark: ramen zijn standaard.

sluitwerk frunk: voelt beetje provisorisch. Bij aflevering leer je hem met 2 handen dicht duwen. Best wat kracht voor nodig. DS meldde dat met 1 hand in het midden je een deuk in de "motor"kap zou kunnen duwen... Mijn vrouw kreeg hem vandaag niet dicht. Eigenlijk zou het net zo sophisticated moeten gaan als bij de trunk.
 
sluitwerk frunk: voelt beetje provisorisch. Bij aflevering leer je hem met 2 handen dicht duwen. Best wat kracht voor nodig. DS meldde dat met 1 hand in het midden je een deuk in de "motor"kap zou kunnen duwen... Mijn vrouw kreeg hem vandaag niet dicht. Eigenlijk zou het net zo sophisticated moeten gaan als bij de trunk.

Hmmm, wordt dan toch waarschijnlijk een vouwfiets in de frunk die ik hopelijk weinig hoef te gebruiken. Veel gebruikte spullen en boodschappen achterin dus....
 
@Mark: ramen zijn standaard.

sluitwerk frunk: voelt beetje provisorisch. Bij aflevering leer je hem met 2 handen dicht duwen. Best wat kracht voor nodig. DS meldde dat met 1 hand in het midden je een deuk in de "motor"kap zou kunnen duwen... Mijn vrouw kreeg hem vandaag niet dicht. Eigenlijk zou het net zo sophisticated moeten gaan als bij de trunk.
Ik meen dat het te maken heeft met voetganger veiligheid of andere wetgeving waardoor het werkt zoals het werkt.