Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een nieuwe software update gekregen voor mijn AP1 Model S van 2016. Hoogstwaarschijnlijk is dat die update ivm de spontane brand van een ouder Model S in die parkeergarage.

Nu komt er in AP modus telkens een waarschuwing bij het activeren van de richtingaanwijzers dat ik mijn dode hoek moet controleren...

Echter het meest irritante uit de vorige versie is niet rechtgezet, namelijk mijn Model S haalt weer rechts in op alle snelheden, iets wat in 2017 reeds werd rechtgezet voor de Europese markt. Het is zover ik kan zien geen optie in het AP menu instellingen. Iemand nog deze ervaring? Ik zit nu op 2019.20.2.1

Hier zelfde ervaring met rechts inhalen. AP1 van eind 2015
 
Stoeien met de airco op de achterbank? vraagje: ik blijf maar pielen met de luchtstroom van de airco op de achterbank voor de kids. Onze wagen staat geregeld vol in de zon en is dan bloedje heet. natuurlijk kan hij vooraf afkoelen maar zelfs tijdens het rijden krijg ik de koude luchtstroom uit de twee ventilatie roosters nauwelijks op gang. (hij blaast dus nauwelijks, kids krijgen het warm terwijl we het voor prima hebben). Iemand advies voor de juiste instellingen?
 
Stoeien met de airco op de achterbank? vraagje: ik blijf maar pielen met de luchtstroom van de airco op de achterbank voor de kids. Onze wagen staat geregeld vol in de zon en is dan bloedje heet. natuurlijk kan hij vooraf afkoelen maar zelfs tijdens het rijden krijg ik de koude luchtstroom uit de twee ventilatie roosters nauwelijks op gang. (hij blaast dus nauwelijks, kids krijgen het warm terwijl we het voor prima hebben). Iemand advies voor de juiste instellingen?
Model 3?
 
Stoeien met de airco op de achterbank? vraagje: ik blijf maar pielen met de luchtstroom van de airco op de achterbank voor de kids. Onze wagen staat geregeld vol in de zon en is dan bloedje heet. natuurlijk kan hij vooraf afkoelen maar zelfs tijdens het rijden krijg ik de koude luchtstroom uit de twee ventilatie roosters nauwelijks op gang. (hij blaast dus nauwelijks, kids krijgen het warm terwijl we het voor prima hebben). Iemand advies voor de juiste instellingen?

In mijn S werkt dit prima.
 
zelfs tijdens het rijden krijg ik de koude luchtstroom uit de twee ventilatie roosters nauwelijks op gang. (hij blaast dus nauwelijks, kids krijgen het warm terwijl we het voor prima hebben). Iemand advies voor de juiste instellingen?

Voor de zekerheid (mocht je een 3 hebben): je hebt het "knopje" rechtsonder op het aircoscherm aangetikt? (Voor aan/uitzetten airco achterin)
Meestal staat die weer eens uit als ze het warm krijgen achterin.
 
Voor de zekerheid (mocht je een 3 hebben): je hebt het "knopje" rechtsonder op het aircoscherm aangetikt? (Voor aan/uitzetten airco achterin)
Meestal staat die weer eens uit als ze het warm krijgen achterin.
Voor allen: het is handig om in je signature (onder je account gegevens) aan te geven welke auto(s) je hebt. Of altijd aangeven op welk type auto je vraag/opmerking betrekking heeft natuurlijk. Maakt de kans groter dat je zinnige antwoorden of reacties krijgt.
 
Stoeien met de airco op de achterbank? vraagje: ik blijf maar pielen met de luchtstroom van de airco op de achterbank voor de kids. Onze wagen staat geregeld vol in de zon en is dan bloedje heet. natuurlijk kan hij vooraf afkoelen maar zelfs tijdens het rijden krijg ik de koude luchtstroom uit de twee ventilatie roosters nauwelijks op gang. (hij blaast dus nauwelijks, kids krijgen het warm terwijl we het voor prima hebben). Iemand advies voor de juiste instellingen?

Misschien heel eenvoudig. Check even of het klepje van de uitlaatroosters achteraan niet dicht staan. Verschuiven van links naar rechts (of omgekeerd)
 
Stoeien met de airco op de achterbank? vraagje: ik blijf maar pielen met de luchtstroom van de airco op de achterbank voor de kids. Onze wagen staat geregeld vol in de zon en is dan bloedje heet. natuurlijk kan hij vooraf afkoelen maar zelfs tijdens het rijden krijg ik de koude luchtstroom uit de twee ventilatie roosters nauwelijks op gang. (hij blaast dus nauwelijks, kids krijgen het warm terwijl we het voor prima hebben). Iemand advies voor de juiste instellingen?

Ik las je bericht en dacht aan een ander soort stoeien op de achterbank :D
 
  • Funny
Reactions: dicktump
Tx. Morgen direct maar eens bellen. Pure acrobatiek om vanaf rechts de linkerdeur binnenom te openen -;)
Als je een schuifdak hebt kun je daar ook je kado lintje aan binden. Laat je hem via de binnenspiegel lopen en doe je via de app de deur open. Vergeet niet om er een elastiek tussen te doen om te voorkomen dat je lintje breekt. Nooit afgevraagd waarom Tesla van die kromme grepen heeft ontworpen? Je kunt ook de achterklep hiervoor gebruiken. Alleen lastig als je die vaker gebruikt.