Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zou de kaart niet nog eens geupdate zijn?

- - - Updated - - -



Belangrijkste zaken waarvoor je in theorie binnen zou moeten zijn de uitlijning en de ontvochtigingszak die zich in het A/C-systeem bevindt.
Ik ga overmorgen over de 50.000 en ga hem ook nog niet binnen doen.

Werkt die 'AC ontvochtigingszak' anders dan bij andere auto's? Kun je dit alleen bij Tesla laten doen?
 
Werkt die 'AC ontvochtigingszak' anders dan bij andere auto's? Kun je dit alleen bij Tesla laten doen?

Geen idee, het heet "desiccant bag".
Zal waarschijnlijk wel iedere A/C-monteur kunnen vervangen, maar zou het niet zelf proberen omdat waarschijnlijk de druk uit het systeem moet. En aangezien het niet direct bereikbaar zit zou ik dat wel door een Tesla-SeC laten doen.

https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCcQtwIwAWoVChMIwoXopLH-yAIVBtcUCh2hUgQK&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DCLF8U6aW17I&usg=AFQjCNHjfTW-RonVLm1qigbjTClGNJOqxQ&sig2=bAp9SDyycvEwzkOEtHeaVw&bvm=bv.106923889,d.d24
 
Ze leren het niet! en huh had niet eens de stekkert erin :cursing:

IMG_1542.JPG
 
Een kruis in het vak met een letter T in het midden lijkt mij de enige (structurele) oplossing, zelf zet ik de Tesla dwars ervoor (met stekker erin) en ga naar binnen. Ze gaan vanzelf roepen dat ze graag weg willen, ze leren het dan vanzelf af want vaak moet ik dan nog net even naar het toilet, hoognodig uiteraard :D
 
In Zwolle zijn nog meer mensen die geen rekening houden met elektrische auto's. De eigenaar van deze lunchroom, waar wij overigens prima geluncht hebben, laat zijn elektrische auto de hele dag aan de laadpaal staan. Zijn auto was helemaal opgeladen en mijn vriendin vroeg hem vriendelijk of hij genegen was zijn auto te verplaatsen zodat wij onze Tesla konden laden. Zijn antwoord was dat er geen regels zijn voor de verblijfsduur bij een laadpaal en dus laat hij zijn auto hier altijd de hele dag staan. Jammer dat er mensen zijn die zich zo gedragen, dus de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.


image.jpeg

Dat lijkt me Zwolle?

Was het zo druk dat er zo ver van de ingang geparkeerd moest worden? Of .....