Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
In Zwolle zijn nog meer mensen die geen rekening houden met elektrische auto's. De eigenaar van deze lunchroom, waar wij overigens prima geluncht hebben, laat zijn elektrische auto de hele dag aan de laadpaal staan. Zijn auto was helemaal opgeladen en mijn vriendin vroeg hem vriendelijk of hij genegen was zijn auto te verplaatsen zodat wij onze Tesla konden laden. Zijn antwoord was dat er geen regels zijn voor de verblijfsduur bij een laadpaal en dus laat hij zijn auto hier altijd de hele dag staan. Jammer dat er mensen zijn die zich zo gedragen, dus de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
Na een succesvolle carrière bij de Rabobank werd het tijd voor een ommezwaai. Deze hebben we gevonden door een lunchcafé te beginnen in het prachtige pand aan de Potgietersingel 1a. Na een intensieve periode van nadenken, verbouwen en inrichten zijn we erin geslaagd om onze droom te realiseren.
Samen met zonen Stephan en Thomas en met ondersteuning van ons gezin én ons betrokken team van medewerkers, zijn we van Villa Suikerberg een fantastisch succes aan het maken. Ons uitgangspunt is dat wij het onderscheid willen maken met een kwalitatief goede lunchkaart in combinatie met persoonlijke aandacht voor onze gasten.

ex-bankier en negatieve aandacht aan je gasten geven is ook aandacht natuurlijk....
 
Ik zou natuurlijk kunnen beweren dat ik er van de zomer 8100km voor omgereden ben over Turkije om nu op 111.111 uit te komen.
Maar het eerlijke antwoord is 0. Gewoon werk-woon vanavond. Ben er wel even wat langzamer voor gaan rijden. (was nog wel een beetje geluk hebben, veel vrachtwagens op de weg)
 
Anderhalve dag te vroeg en het wilde pas 60km verderop 11 graden worden...
View attachment 100538

wow, dat zijn van die mooie momenten.
deze zal voor mij nog ongeveer 1267dagen duren.
hiervoor zou ik wel enkele uren de auto aan de kant durven laten staan tot 11.11uur (of ervoor speciaal gaan rondrijden)
zulke momenten komen niet toevallig voorbij, die zie ik weken er voor al naderen.
 
In Zwolle zijn nog meer mensen die geen rekening houden met elektrische auto's. De eigenaar van deze lunchroom, waar wij overigens prima geluncht hebben, laat zijn elektrische auto de hele dag aan de laadpaal staan. Zijn auto was helemaal opgeladen en mijn vriendin vroeg hem vriendelijk of hij genegen was zijn auto te verplaatsen zodat wij onze Tesla konden laden. Zijn antwoord was dat er geen regels zijn voor de verblijfsduur bij een laadpaal en dus laat hij zijn auto hier altijd de hele dag staan. Jammer dat er mensen zijn die zich zo gedragen, dus de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.

Vervelend Gerrit. En knap stomme reactie naar een klant ook. Een algehele boycot van Tesla forumleden lijkt me op zijn plaats.
 
Na een succesvolle carrière bij de Rabobank werd het tijd voor een ommezwaai. Deze hebben we gevonden door een lunchcafé te beginnen in het prachtige pand aan de Potgietersingel 1a. Na een intensieve periode van nadenken, verbouwen en inrichten zijn we erin geslaagd om onze droom te realiseren.
Samen met zonen Stephan en Thomas en met ondersteuning van ons gezin én ons betrokken team van medewerkers, zijn we van Villa Suikerberg een fantastisch succes aan het maken. Ons uitgangspunt is dat wij het onderscheid willen maken met een kwalitatief goede lunchkaart in combinatie met persoonlijke aandacht voor onze gasten.

ex-bankier en negatieve aandacht aan je gasten geven is ook aandacht natuurlijk....

Ja, als je bij een bank gewerkt hebt de afgelopen jaren, dan kan ik dit soort gedrag wel begrijpen! :rolleyes:

- - - Updated - - -

Vervelend Gerrit. En knap stomme reactie naar een klant ook. Een algehele boycot van Tesla forumleden lijkt me op zijn plaats.

Mijn zegen heb je want van iets als "gastvrijheid" hebben ze daar dus niets begrepen. Als ik restauranthouder was, zou ik ontzetten blij zijn met zo'n laadpaal voor de deur. Je hebt er niets voor hoeven doen en je trekt er toch de nodige klandizie door, mits je het goed aan pakt. Is gewoon een gemiste kans.
 
Ik zou juist een beoordeling op iens (http://www.iens.nl/restaurant/31833/zwolle-villa-suikerberg) plaatsen, dat heeft m.i. meer effect

Goede suggestie en het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Overigens, als je kijkt hoe er door de eigenaar wordt gereageerd op klachten dan zie je een structureel probleem. Deze eigenaar is gewoon niet erg klantgericht.
Om op Iens in een reactie op een klacht alsnog proberen je gelijk te halen is niet erg slim. Of de klant al of niet gelijk had, doet dan al lang niet meer terzake...
 



Wel de code van Hans gebruiken dan!:cool:
Nee, ik ga écht niets nieuws kopen.

Maar Tilburg 2 (Zo noemt Tesla het) is het bezoeken waard. Stapelshoog batterijen en motoren. Veel mannetjes aan het werk met van alles.

Ook leuk om te zien, auto krijgt na final assembly een 11/22kW test en daarna een SuperCharging test. Binnen staan de twee meest schone SuperChargers die ik ooit gezien heb :)
 
In Zwolle zijn nog meer mensen die geen rekening houden met elektrische auto's. De eigenaar van deze lunchroom, waar wij overigens prima geluncht hebben, laat zijn elektrische auto de hele dag aan de laadpaal staan. Zijn auto was helemaal opgeladen en mijn vriendin vroeg hem vriendelijk of hij genegen was zijn auto te verplaatsen zodat wij onze Tesla konden laden. Zijn antwoord was dat er geen regels zijn voor de verblijfsduur bij een laadpaal en dus laat hij zijn auto hier altijd de hele dag staan. Jammer dat er mensen zijn die zich zo gedragen, dus de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.


View attachment 100528

+1!