Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rij vanochtend over de N201 ri Hilversum.. he leuk, staat een witte Tesla.. Nog even beter gekeken.. dit kan niet waar zijn...er rijden 8 mio auto's in Nederland..
Heb 'm er toch maar even naast gezet voor een foto -;)

View attachment 100053

Zouden de resterende 44 auto's tussen jou en mij ook allemaal MSen zijn?

Ik kom in elk geval wel vaker SuperGaveKarren tegen.
Maar naast de 91 heb ik nog nooit gestaan.
 
SNN :wink:.
Moet bekennen dat ik S-nummers ook een beetje zo bekijk, als een oude garde, de échte early adapters die ver voor 2013 al besteld hebben. Mijn broeders :smile:.
Maar ik zag gisteren een signature rode SGK invoegen op de ring A10 bij de afslag Watergraafsmeer. Ik zwaaien, en nog een keer zwaaien...want dit moést wel iemand van hier zijn. Maar deze eigenaar had het denk ik niet zo op met broeders en negeerde me compleet. Daar gaat mijn oeverloze vertrouwen in onze sekte.
 
SNN :wink:.
Moet bekennen dat ik S-nummers ook een beetje zo bekijk, als een oude garde, de échte early adapters die ver voor 2013 al besteld hebben. Mijn broeders :smile:.
Maar ik zag gisteren een signature rode SGK invoegen op de ring A10 bij de afslag Watergraafsmeer. Ik zwaaien, en nog een keer zwaaien...want dit moést wel iemand van hier zijn. Maar deze eigenaar had het denk ik niet zo op met broeders en negeerde me compleet. Daar gaat mijn oeverloze vertrouwen in onze sekte.

Zoals je hier regelmatig kunt lezen zijn er onder ons die zich laten verleiden door allerlei overbodige extra's als betere stoelen, een extra motor, auto pilot, goede afwerking, een stille motor en meer van dat nieuwerwetse gedoe, om hun eerste liefde waar ze zo trots op waren en hen zoveel bewondering van omstanders opleverde, alweer te verkopen.

Dus niets pionier of broeder, die SGK die jij zag kan heel goed een rekenende zzp'er zijn die (zonder enig gevoel voor vooruitgang of milieu) een 'goedkoop' modelletje 2013 zonder bijtelling op de kop getikt heeft.
 
Exact mij laatste ook tussen 50-70 (af fabriek). Daar komt nu weer brom rond 120 km/u bij.

Ook ik heb stille gehad, dus het kan echt.
Wellicht dat een deel van de MS rijders niet eens door heeft dat er een 'probleem' is omdat ze denken dat het zo hoort (altijd zo geweest is).


De D's zijn wat dat betreft niet geweldig. Geen brom maar wel een hoop meer gepiep/gezoem. En dat 'hoort' wel zo cq is binnen spec.
Ook daarom was ik niet zo enthousiast over de 70D die ik als leenauto mocht rijden.

Mijn 85D begint ook een beetje te zoemen. Het lijkt een beetje op het geluid van en tram die optrekt. Is vooral hoorbaar bij regenerative braking en ook bij lage snelheden als ik wat forser optrekken. Is niet erg hinderlijk maar ik ga er wel steeds op letten :cool:
 
Zoals je hier regelmatig kunt lezen zijn er onder ons die zich laten verleiden door allerlei overbodige extra's als betere stoelen, een extra motor, auto pilot, goede afwerking, een stille motor en meer van dat nieuwerwetse gedoe, om hun eerste liefde waar ze zo trots op waren en hen zoveel bewondering van omstanders opleverde, alweer te verkopen.

Tesla zal toch echt met iets veel beters moeten komen dan deze kleine 'verbeteringen' voordat mijn Model S op marktplaats gaat :smile: