leysfi
Member
.... verdulleme... Had nochtans zo gaarne naar België verkast..... oh, maar was er niet iets met elektra tekort?
Is intussen al opgelost: er ligt een verlengkabel klaar tot in Nederland.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.... verdulleme... Had nochtans zo gaarne naar België verkast..... oh, maar was er niet iets met elektra tekort?
Rare Belgen, rare Belgen??? Die hoeven tenminste geen Engelse woorden te gebruiken om zich verstaanbaar te maken, hee!Uiteraard tevreden dat er een loaner (vervangwagen, rare Belgen!) was, maar het was even een stapje terug.
Standaard vering, geen sound system, geen pano dak en stoffen stoelen.
En, Frank, krijg jij ook een loaner in het Service Center, als je ermee op repair of maintenance gaat, zodat je daarmee de delay kan overbridgen?
Op uwe tows gekicked "driving model S Zaventem Belgium?"
enModelS P85+, 21", pano, cold, tech, sound, parking, twin, lighting, security, Opti Coat Pro AND THE PARCEL SHELF!!!
Ordered Aug 20th 2013 - Delivered Feb 21st 2014 - First 21.000km @ 219Wh/km
Moet dat dan niet zijn: glazen dak, techniek, parkeer, tweeling, verlichting, beveiliging, kijklaag???? EN DE PAKJES PLANK!!! Besteld aug 20ste 2013 - Geleverd feb 21ste 14 - eerst......
Kleine constatering: In Lemmer staan volgens de TNM app ook 2 23,0kW laadpalen. Deze week even geprobeerd, maar meer dan 11kW kreeg ik er niet uit (of 1 van mijn duo laders is kaduuk). Als je in de TNM app een filter aanzet om alleen de 22kW palen te tonen zijn ze ook opeens weg. Idem bij de laadpaal aan de Korte Boterdijk. Ik zou er dus niet zomaar blind van uitgaan dat het een 22kW paal is, tenzij iemand hier dit kan bevestigen.Korte Boterdijk 9 heeft 22 kw verteld mij de Newmotion App
Gestrand!
MS heeft vanacht voor het eerst in een jaar de zekering/aardlek er uitgeblazen. Stroom er weer op -> blauw licht/laadprobleem.
Kabel eruit -> kabel lock valt er terug op (met kabel er uit).
Kan nu met geen mogelijkheid de kabel vergrendeling meer open krijgen. Charge port gaan wel open maar zonder de klik van de cable lock.
Iemand hier ervaring mee?
Heb net een nieuwe batterij gekregen. Kan ermee te maken hebben, maar ik mis de logica met de charge port (tenzij het zelfbescherming is; maar dat lijkt me te intelligent)
Tesla is ingelicht kunnen op afstand niets zien/doen. Ik heb te weinig charge om op mijn werk te komen. Service Center haalt hij nog wel.
Tesla gaat terugbellen.
Baal er voor het eerst echt goed van.
-----
Teruggebeld. Op weg naar Duiven voor de verlossing...
Kleine constatering: In Lemmer staan volgens de TNM app ook 2 23,0kW laadpalen. Deze week even geprobeerd, maar meer dan 11kW kreeg ik er niet uit (of 1 van mijn duo laders is kaduuk). Als je in de TNM app een filter aanzet om alleen de 22kW palen te tonen zijn ze ook opeens weg. Idem bij de laadpaal aan de Korte Boterdijk. Ik zou er dus niet zomaar blind van uitgaan dat het een 22kW paal is, tenzij iemand hier dit kan bevestigen.
Thx!Operational AC fast chargers (22/43kW) NL BE [[url]www.ac-lader.nl] - Google Maps[/url]
22kW en 43kW alleen
Update: Vandaag de auto terug. Arnhem heeft nog wat onderdelen gevonden die Tilburg nog niet eerder vervangen had:
- loadport
- UMC
(ze had het over de 'lader'; dacht dus die onder de bank, maar thuis vond ik een nieuwee UMC achterin)
Eerste ervaring met Arnhem. Prima en vriendelijke service. Neemt dan toch wel weer veel van het chagrijn weg.
Mijn auto is van de week naar Antwerpen (dichste bij!) gegaan voor een lader probleem te fixen (laadde op 10A...) en kreeg een Model S loaner mee.
Standaard vering, geen sound system, geen pano dak en stoffen stoelen. Dat rijd toch wel even heel anders dan mijn eigen Model S zeg, wow.
Uiteraard tevreden dat er een loaner (vervangwagen, rare Belgen!) was, maar het was even een stapje terug.