Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Paar weken geleden de Tesla gebruikt in een promotie filmpje voor een nog niet bestaand product dat ik met een groep mede studenten heb bedacht. Gelijk een hoop reactie's: mooie auto, wat is dat nou voor auto? en dan weer de standaard vragen met betrekking tot actieradius enzo:wink:

Hieronder het filpmje


Ohja, het product is te koop he:tongue:
 
Last edited by a moderator:
Paar weken geleden de Tesla gebruikt in een promotie filmpje voor een nog niet bestaand product dat ik met een groep mede studenten heb bedacht. Gelijk een hoop reactie's: mooie auto, wat is dat nou voor auto? en dan weer de standaard vragen met betrekking tot actieradius enzo:wink:

Hieronder het filpmje

Ohja, het product is te koop he:tongue:

Riekt inderdaad naar spam, maar wel leuke vonst die smart-rack! Ik zal even bijten: kost-ie?
 
zojuist even handje geschud met Peter, eigenaar van ook zwarte S.
BIj de SuperCharger in Oosterhout, onderweg naar Zeeland met vrouw/partner.

vergeet-ie bij het wegrijden het laadklepje dicht te doen.




heb ik ook ervaring mee. Na een tijdje vraag je je af waarom je navi scherm niet naar voren komt achter het stuur.....na een tijdje zie je dan dat er op de auto die er staat het charge klepje openstaat
 
Doorlooptijd is 45 minuten. Overigens sprak ik onlangs iemand van tesla op een bijeenkomst en die gaf aan op hele korte termijn versie 6 zou komen. Ben benieuwd wat de release note gaat aangeven.

--update--
Het is 5.8.10 dus volgens mij minimale veranderingen.
 
Last edited:
Paar weken geleden de Tesla gebruikt in een promotie filmpje voor een nog niet bestaand product dat ik met een groep mede studenten heb bedacht. Gelijk een hoop reactie's: mooie auto, wat is dat nou voor auto? en dan weer de standaard vragen met betrekking tot actieradius enzo:wink:

Hieronder het filpmje


Ohja, het product is te koop he:tongue:

Geheel off topic natuurlijk, maar dit is voor een echte frequente reiziger natuurlijk een onzin product.

Waarom zou ik nu alles uit mijn koffer/trolley willen halen? Alles blijft namelijk IN de koffer, behalve dan dat ene overhemd en wellicht een pantalon.

Bovendien ben je veel langer aan het klooien om alles weer netjes opgevouwen in jullie rekje te leggen alvorens je hem weer netjes kunt laten inklappen in de koffer.

Verder kun je nooit even iets snel uit je koffer halen als dat nodig is (zonder er een enorme zooi van te maken). Zie je jezelf al staan op de luchthaven om even die vergeten sleutel of dat vergeten paspoort uit de broekzak van de broek in de koffer te halen?

En dan wellicht nog het belangrijkste: je stopt overbodig extra gewicht in je koffer. (altijd een slecht plan).

Conclusie: alleen de auto in het fimpje is de juiste productkeuze.
 
Last edited by a moderator: