Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Goede actie! Heb vandaag iets soortgelijks. Elsevier schrijft een cover artikel en komt volgende week uit met verhalen van Tesla rijders. Foto's zijn vandaag thuis gemaakt. Ben benieuwd
Ik kom binnenkort in de PZC met een heel artikel over elektrisch rijden in Zeeland. Zo maken we nogal wat PR met die S'en!

@widodh niet naar Arnhem maar naar Zelhem wel SC in de planning staan in Zevenaar. Jij denkt dat het vol staat?
Zevenaar ligt voor mij niet op de route. Maar ik denk dat het bij E-Laad in Arnhem druk wordt waardoor ik niet kan "destination chargen".

Daarom maar aftoppen in Oosterhout.
 
gisteravond en deze morgen presenteerde hij de deurhendels niet! zou hij boos zijn:mad:
of kan het iets anders betekenen?

Hij is een beetje ingekakt van al die zuinige ritjes rondom Waasmunster. :tongue:

Zorg ervoor dat de sleutel niet naast je telefoon in je zak zit, want dat kan het signaal verstoren, heb ik gemerkt. Als dat niet het geval is, kun je nog een reset proberen...
 
Ik heb ook al gemerkt dat de sleutel slechter of niet herkend wordt als hij in m'n broekzak vergezeld is van muntjes (euro's wel degelijk)...

Dit komt bij mij eigenlijk nooit voor. alleen hanger er 2 sleutels bij. Wel moet ik altijd vrij dicht bij de deur zijn (binnen de meter) meestal steek ik mijn hand uit om naar de klink te grijpen terwijl deze er uit komt.
 
Dit komt bij mij eigenlijk nooit voor. alleen hanger er 2 sleutels bij. Wel moet ik altijd vrij dicht bij de deur zijn (binnen de meter) meestal steek ik mijn hand uit om naar de klink te grijpen terwijl deze er uit komt.

Precies hetzelfde. Om eerlijk te zijn, ik zou het ook niet anders willen. Deze afstand is perfect, geen onverwachtse deur openingen als je even in de buurt komt.
 
Hier staat ze, alleen in een grote koude loods. En ze heeft nog wel zo'n hekel aan de grote stad, ze vindt Amsterdam altijd een beetje eng...
ImageUploadedByTapatalk1390409713.188752.jpg
 
Misschien tijd om het batterijtje al te vervangen. Heb eens ergens gelezen dat deze redelijk snel leeg zijn.

Van de sleutel hè, niet van de auto. :biggrin:

Meen hier ooit gelezen te hebben dat als de sleutel te dicht in de buurt van de auto bewaard wordt (bijv. aangrenzende ruimte), de batterij ervan heel snel leeg kan raken door constante communicatie tussen auto en sleutel.
 
Een paar posts terug ging het over de BTW terugvordering. Ik heb nog een vraag hierover, misschien kan een van jullie helpen. Ik heb ook een auto verkocht, en moet over deze verkoop BTW afdragen (na verrekening rest-BPM). Bij welke rubriek van de omzetbelasting aangifte neem je deze af te dragen BTW op? Bij de geleverde diensten of goederen? Privé gebruik? Of saldeer je deze af te dragen BTW met de terug te vorderen BTW in de rubriek voorbelasting?