gelden
Well-Known Member
Ze zoeken zich rot naar die Babe magnet van jouTja mijn VIN19115 wordt ook nog gesprokkelt
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze zoeken zich rot naar die Babe magnet van jouTja mijn VIN19115 wordt ook nog gesprokkelt
Ik hoefde afgelopen zondag eigenlijk alleen te remmen voor de trajectcontrole en bejaarden op de linker baan :smile:Op het gevaar af Wido het gras voor de voeten weg te maaien: ik denk niet dat hij snelheid heeft geminderd omdat hij zich zorgen maakte over de wegligging. De Model S ligt als een blok op de weg en heeft met zijn lage zwaartepunt een heel wat betere wegligging dan een SUV op hoge poten met banden met hoge wangen. Je rijdt met een Model S lachend door zware windvlagen.
Damn i knew i should have gone for the fog lights instead....Ze zoeken zich rot naar die Babe magnet van jou
Vanmiddag bij Tesla Tilburg gezien. Nu voor je petjes en shirtjes ook bij Tesla in Tilburg. Nog geen mogelijkheid om te betalen ... De pinautomaat is er nog niet. Geen enkele Model S buiten te zien. Stilte voor de storm zeggen ze. Er worden er dit jaar nog 900 uitgeleverd.
View attachment 33203
Ojaa jongens aanpassing in de voorwaarde van centraalbeheer!
Eigen risico als je door Tesla laat repareren 500 euro
Allarma van Tesla is verplicht! Ik denk dus het security pakage maar weet dit niet zeker!
Maakt voor mij niet uit maar voor wie nog moet komen vraag het even na!
Ik herinner me deze zomer een draadje over verzekering in belgie gelezen te hebben met geweldige input van Patrick Claerhout (?).
maar ik vind het niet terug;-(
Wat vinden jullie van onderstaand voorstel? Ik ga wel alvast laten weten dat het vereiste anti-diefstalsysteem eigenlijk zinloos is.
Oh ja, bm graad 0.
Dank voor de feedback!
Kataloguswaarde 76.355EUR excl BTW
1. Burgerlijke aansprakelijkheid
premie 267,31 EUR incl. lasten en taksen
2. Rechtsbijstand
premie 75 EUR incl. lasten en taksen
3. Omnium
premie 1.640,09 EUR incl. lasten en taksen
vrijstelling Engelse vrijstelling 850EUR, m.a.w. er is geen vrijstelling van toepassing wanneer de schade groter is dan
850EUR excl BTW en de herstelling wordt uitgevoerd door een erkende garage.
waarborgen brand, diefstal, glasbreuk, steenval, werking van natuurkrachten, aanraking met wild en stoffelijke schade.
vergoedingsbasis afschrijving vanaf de 24e maand met 1 % per begonnen maand.
diefstal een anti-diefstalsysteem is verplicht voor de onderschrijving van deze waarborg: CJ2 geïntegreerd
Idem hier voor 22749...
Kataloguswaarde 76.355EUR excl BTW
1. Burgerlijke aansprakelijkheid
premie 267,31 EUR incl. lasten en taksen
2. Rechtsbijstand
premie 75 EUR incl. lasten en taksen
3. Omnium
premie 1.640,09 EUR incl. lasten en taksen
vrijstelling Engelse vrijstelling 850EUR, m.a.w. er is geen vrijstelling van toepassing wanneer de schade groter is dan
850EUR excl BTW en de herstelling wordt uitgevoerd door een erkende garage.
waarborgen brand, diefstal, glasbreuk, steenval, werking van natuurkrachten, aanraking met wild en stoffelijke schade.
vergoedingsbasis afschrijving vanaf de 24e maand met 1 % per begonnen maand.
diefstal een anti-diefstalsysteem is verplicht voor de onderschrijving van deze waarborg: CJ2 geïntegreerd
22848 sprokkeld nog in het roodkapjes bos.
Security package is NIET nodig bij CB, worstel het verzekeringsdraadje nog maar eens door.Ojaa jongens aanpassing in de voorwaarde van centraalbeheer!
Eigen risico als je door Tesla laat repareren 500 euro
Allarma van Tesla is verplicht! Ik denk dus het security pakage maar weet dit niet zeker!
Maakt voor mij niet uit maar voor wie nog moet komen vraag het even na!
Kon het niet laten, toch maar eens Tesla gebeld: Zelfde antwoord : levering toch 1 maand achteruit. Reden : gebrek aan accupaketten . Kleine kans dat het nog net 2013 wordt, maar waarschijnlijk 2014. Waarom dan Europese early adoptors achteruit worden geschoven, en niet de Amerikanen die nu pas bestellen?
Terwijl ik dit zat te typen belde Lester ook terug : geen beter nieuws, wel antwoord op mijn vraag : Europese auto's worden op andere lijn gebouwd dan amerikaanse, men kan dus (volgens Lester) niet tijdelijk stoppen met Amerikaanse en inhaalbeweging maken voor Europese, omdat deze qua hardware teveel verschillend zijn.
Ik begin me nu toch redelijk te ergeren aan de weer haperende 3G (en waarschijnlijk vele anderen met mij). Het is niet alleen irritant om te moeten luisteren naar voortdurend haperende zenders, maar het is ook behoorlijk knullig dat je tegenover de mensen die je laat meerijden - onder wie potentiële kopers van een Model S! - moet uitleggen waarom het navigatiescherm grijze blokjes vertoont en de internetradio ook even niet te gebruiken is.
Tesla, doe er wat aan! Zorg voor een fatsoenlijke 3G-provider, of een minder afgeknepen verbinding. Ik weet dat het nu nog gratis is, maar ik betaal liever voor iets wat betrouwbaar werkt dan iets gratis te krijgen wat niet werkt. Ik hoop niet dat het een kwestie van zuinigheid is, want dat zou tamelijk kortzichtig zijn. Tegenover het besparen van een paar euro staat de frustratie van klanten - de ambassadeurs van je merk - en een slechte beurt bij potentiële klanten die meerijden.
+1.
ik heb dan wel mn S nog niet, maar ik kan de frustratie nu al voelen.
wat betreft navigatie : werkt deze ook via tethering (smartphone) ?