Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
je kan de spoiler nog altijd laten spuiten in de wagenkleur indien je carbon niets vind!
Of er dus gewoon afhalen. Later bijbestellen is een stuk lastiger.

- - - Updated - - -

Verder mensen bij het feestje is krachtstroom!! Laadpaal kan maar dat is niet in de buurt ( 1 km rijden ) dus let op als je van ver komt neem de juiste kabel of verloop mee!
Die kabel krijgen we toch standaard bij de auto? Voor mij 250km retour dus als er nog wat rondjes gereden worden zou een uurtje opladen wel lekker zijn :smile:.
 
Wat mij betreft, en mij is ons inmiddels, houden we het op 21 september. Wij zijn overigens Jetje, PeterSZ en ik zij de gek. Wat ons betreft vindt de LAUNCH PARTY de 21/9 plaats in Waalwijk, onder de rook van Jetje's frituurpan en goed berijdbaar voor onze vrienden meer zuidwaarts. Laadplekken zat, zo hebben we inmiddels geïnventariseerd, dus als er al gelukkigen zijn met een Model S: meenemen!

Dus, tenzij er een eerdere harde datum is houden we het hier op. Iedereen welkom, no entrance fee!

Ik zit in Duitsland dat weekend en hoop dat er nog iemand eerder geleverd krijgt! Anders: viel spass!
 
Ik heb sig rood met spoiler echt goed fout! Maar wel mooi jong Friss

Verder mensen bij het feestje is krachtstroom!! Laadpaal kan maar dat is niet in de buurt ( 1 km rijden ) dus let op als je van ver komt neem de juiste kabel of verloop mee!
hmmm, levert LuckyLuke ook laadkabels van 1 km? met tasje? ;)

- - - Updated - - -

Allen, ik heb de Google sheet bekeken en kan geen HARDE data ontdekken? Tenzij ik iets over het hoofd zie kan ik geen harde afleverdata zien. Daarbij kijk ik wel naar Nederland, misschien krijgen onze Belgische vrienden de Model S eerder - daar gaat alles toch een stuk beter dan in NL zo weten we inmiddels!

Wat mij betreft, en mij is ons inmiddels, houden we het op 21 september. Wij zijn overigens Jetje, PeterSZ en ik zij de gek. Wat ons betreft vindt de LAUNCH PARTY de 21/9 plaats in Waalwijk, onder de rook van Jetje's frituurpan en goed berijdbaar voor onze vrienden meer zuidwaarts. Laadplekken zat, zo hebben we inmiddels geïnventariseerd, dus als er al gelukkigen zijn met een Model S: meenemen!

Wij komen in ieder geval met twee Sig Perf's, er kan proefgereden worden mits er nog wat juice overblijft om naar het Noorden te komen. De verdere inrichting fixen we nog wel, bubbels, ballen en beluga is er so wie so; belofte maakt schuld.

Dus, tenzij er een eerdere harde datum is houden we het hier op. Iedereen welkom, no entrance fee!
Prima! Fijn dat jullie het initiatief nemen om iets te organiseren. Ik ga zeker proberen er bij te zijn. Leuk om eens wat gezichten bij de forumnamen te zien (en om weer eens de MS in real life te kunnen aanschouwen).
Overigens staan er wel degelijk enkele concrete data in de Google sheet: 22-8 en 23-8 (Fuzzylogic en Texla) en 17-9 (pjhartog). Ik zie jou nog niet in de sheet (tenminste niet incl forumnaam).
 
Allen, ik heb de Google sheet bekeken en kan geen HARDE data ontdekken? Tenzij ik iets over het hoofd zie kan ik geen harde afleverdata zien. Daarbij kijk ik wel naar Nederland, misschien krijgen onze Belgische vrienden de Model S eerder - daar gaat alles toch een stuk beter dan in NL zo weten we inmiddels!Wat mij betreft, en mij is ons inmiddels, houden we het op 21 september. Wij zijn overigens Jetje, PeterSZ en ik zij de gek. Wat ons betreft vindt de LAUNCH PARTY de 21/9 plaats in Waalwijk, onder de rook van Jetje's frituurpan en goed berijdbaar voor onze vrienden meer zuidwaarts. Laadplekken zat, zo hebben we inmiddels geïnventariseerd, dus als er al gelukkigen zijn met een Model S: meenemen! Wij komen in ieder geval met twee Sig Perf's, er kan proefgereden worden mits er nog wat juice overblijft om naar het Noorden te komen. De verdere inrichting fixen we nog wel, bubbels, ballen en beluga is er so wie so; belofte maakt schuld. Dus, tenzij er een eerdere harde datum is houden we het hier op. Iedereen welkom, no entrance fee!
Als ik even kan kom ik ook, eventueel met de roadster.
Is er al een tijd bekend?
 
Wiebe, Jetje en Peter: goed initiatief! Ik ga proberen er bij te zijn 21 sep. Ik zal mijn Model S zeker nog niet hebben, dus ik kom alleen kwijlen op andermans exemplaren (ik zal een doekje meenemen). Ik weet denk ik de week ervoor pas of ik definitief kan komen, maar als ik kom zal ik ook mijn steentje bijdragen, het lijkt me goed als we de hapjes en drankjes een beetje verdelen. De flessen prik laat ik met liefde aan jullie...ik ben meer zo'n boerenl*l die het liefst gewoon een handje borrelnootjes heeft, maar als ik iets kan verzorgen dat in jullie straatje past dan hoor ik het graag.

P.S.: plakken we een sticker op ons voorhoofd met je forumnaam er op?
 
hmmm, levert LuckyLuke ook laadkabels van 1 km? met tasje? ;)

- - - Updated - - -
Overigens staan er wel degelijk enkele concrete data in de Google sheet: 22-8 en 23-8 (Fuzzylogic en Texla) en 17-9 (pjhartog). Ik zie jou nog niet in de sheet (tenminste niet incl forumnaam).

Bij mij wordt bezels 17 - 24 of 30 sept. ik heb dit maar een beetje doelstelling neergezet en zien is pas geloven.

21/9 zou dan kunnen !
 
Wat mij betreft, en mij is ons inmiddels, houden we het op 21 september. Wij zijn overigens Jetje, PeterSZ en ik zij de gek. Wat ons betreft vindt de LAUNCH PARTY de 21/9 plaats in Waalwijk, onder de rook van Jetje's frituurpan en goed berijdbaar voor onze vrienden meer zuidwaarts. Laadplekken zat, zo hebben we inmiddels geïnventariseerd, dus als er al gelukkigen zijn met een Model S: meenemen!
Ik zit dat weekend helaas (niet helemaal helaas, maar toch...) in New York. Have fun everyone en dit moeten we zeker vaker doen wanneer we allemaal onze S hebben. Een vriend van mij heeft een bedrijfje waar hij autogerelateerde incentives mee organiseert (puzzelritjes, circuitdagen, klassieke rally's en zo) dus kan hem wel eens vragen of hij iets kan organiseren voor onze club.