Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gistermiddag officieël telefoontje gehad van TESLA, afleveren Sign p85+, 23 augustus in Tilburg!
Tof!

Ik lees btw net de user manual en zie dit:

If connected to a 3-phase power supply, the available current represents the current per phase and the 3-phase symbol is displayed.
Alleen staat er geen plaatje bij. De hele manual is een grote kopie tot nu toe van de US versie (logisch), want veel staat nog in miles e.d.
 
View attachment 26585Wat een l.u.l. Die merc!!!!!!!! Zoveel plaats bij de efteling maar neeeeeee ik ga hier staan
Misschien moet ik maar eens een verloopsnoertje maken zodat ik deze auto ook alvast op dergelijke VIP-parkeerplekken neer kan zetten. :cool:
album_pic_01.jpg
 
Tesla nog dit jaar leverbaar.

Ik heb net een leuk mailtje gehad dus als iemand nog een wil dit jaar... Doe je voordeel...

Geachte heer/mevrouw,


Wij hebben van Tesla USA nog de beschikking gekregen over een aantal productieplekken met de garantie dat deze voor 31-12-2013 geleverd worden, wellicht kent u geïnteresseerde dan zouden we het zeer opprijs stellen als u deze mail even doorstuurt. Koop of Financial Lease behoort tot de mogelijkheden.


Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,
LeaseBijtellingVrij.nl

mail en telnr stond er ook bij, vond ik niet kies om hier alles te posten, anders even een PM aan mij dan zet ik het door....
voor de duidelijkheid ik lease via Athlon :wink:
 
Misschien moet ik maar eens een verloopsnoertje maken zodat ik deze auto ook alvast op dergelijke VIP-parkeerplekken neer kan zetten. :cool:
Wie weet, werkt het.
Ik heb twee kabels aan de auto hangen: achter voor de druppellader en aan de voorkant voor de olie voorverwarmer....
Bij mij kom je dan echt op de lijst: Vreselijk asociaal ;)

Net ging de telefoon. Het nummer begon met 013.

013.. hmm het zal toch niet...

Wel! :biggrin:

22 Augustus ga ik hem ophalen.

Vin 14347 /S94
013? Grappig! Ik werd vorige week door Lester uit de UK gebeld met een +44 nummer. Afijn, wat maakt het uit.

Feli! Ben benieuwd of je laadstation thuis goed werkt :)