Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het eerste geval van icing waar we dankjewel tegen zeggen :wink:
Ik heb wel even geaarzeld natuurlijk. Maar leek me toch goed voor de foto. :)

- - - Updated - - -
Wat dacht je van deze:

reflection.jpg
 
de opstart van de multicoat red ,heeft moeten wachten tot alle sig. reds gespoten waren.
deze lijn is nu druk bezet en gaat niet aangepast worden voor de rode sigs te spuiten.
als ze geen rode bodys genoeg opzij staan hebben zullen ze er waarschijnlijk nog een paar moeten bijlakken met de borstel en de verfrol.:biggrin:
 
Hou mij vast aan het verhaal dat de VIN niets te maken heeft met de uitlevering. Zou wel prettig zijn om toch een VIN te hebben.......ze zijn al eens eerder een batchs auto's kwijt geraakt!

Ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe ze in Amerika binnen 4 weken na de order te plaatsen gewoon de Model S uitleveren en ze niet het fatsoen (!) hebben ons netjes de status van de voortgang te melden.
(nogmaals ligt niet aan de medewerkers in Nederland, die krijgen gewoon geen info los uit Amerika)
 
Naar aanleiding van de post van gisteren van "gelden" zelf maar even naar Tesla in Tilburg gereden, omdat ik toch een afspraak in de buurt had. Het is een erg mooie faciliteit geworden en ik heb er geen spijt van dat ik ben gaan kijken.
Ik heb een Amerikaanse medewerker van Tesla ontmoet en hij heeft me verschillende "geheimen" verklapt, waarvan ik helaas heb moeten beloven om ze niet op het forum te gooien :redface:.
Ik heb ruim een half uur met hem kunnen praten en hij was erg geïnteresseerd in de Europese automarkt, wat mijn reden was om voor Tesla te kiezen en hoe het energiesysteem in Nederland werkt. Hij is "sound engineer" en verantwoordelijk voor de geluidsproductie/reductie van de auto. Erg leuk om te horen welke uitdagingen ze hebben, puur omdat er geen ICE in de auto ligt. Ze passen de auto nog regelmatig aan om het geluidsniveau te reduceren.
Hij is slechts een paar dagen in Nederland om de nieuwe medewerkers uit te leggen waar ze op moeten letten bij de assemblage qua geluidsprodcutie en reist dan door naar Duitsland om bij Mercedes training te geven aan zijn collega "soud engineers" i.v.m. de electrische B-klasse.

Hij bevestigde dat ze deze/volgende week beginnen met de productie in Amerika en hij verwacht dat over een maand Tilburg op volle toeren aan het draaien is. Dit betekent dus dat de eerste auto's half augustus worden uitgeleverd. Deze informatie wilde ik met jullie delen.
Onderstaand nog wat foto's:


IMG_2268.JPG
IMG_2269.JPG
IMG_2270.JPG
IMG_2271.JPG
IMG_2272.JPG
IMG_2273.JPG
IMG_2274.JPG
IMG_2275.JPG
IMG_2276.JPG