Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
ik heb even met gert-jan gebeld, tesla is nergens van op de hoogte :mad: hij is het aan het uitzoeken
Laten we vooral op zijn reactie wachten en niet conclusies trekken.

Eerst zien dan geloven wat betreft die Model S in Nederland.

Sorry meisjes en jongens,

CEO's only deze proefritten. Ik laat jullie wel weten hoe het was ;-)
Sorry, ik hap niet ;)
 
Sorry meisjes en jongens,

CEO's only deze proefritten. Ik laat jullie wel weten hoe het was ;-)

De benaming "CEO" is aan inflatie onderhevig. Ik ken KKC (kleine Klote Concurrentjes) met een handjevol werknemers en een paar miljoen omzet die zichzelf ook CEO noemen. En Bankiers (dus ook de CEO's van Rabo/Athlon) hebben de laatste jaren natuurlijk niet echt een PR campagne gevoerd - zeg maar...

Ben benieuwd naar de afloop van deze aflevering!
 
Ben toch benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen

Zou graag volgende week ruimte willen maken om tenminste een Tesla Model S in-het-wild te bewonderen. Dusver kom ik niet verder dan een hoop foto's...:)
Naast aanmelding CEO-ONLY; heeft iemand vandaag al contact gezocht met Dhr. Möller om een en ander bevestigd te krijgen?


Ik heb geen gezichtsboek dus voor al mijn mede niet-gezichtsboekers; hierbij de screenshot van Facebook.
foto.PNG
 
reactie

dit was de reactie van tesla voorlopig

Thanks for your message. What you are showing here is not a Tesla communication, it looks to me as if it is someone’s individual Facebook (?) comment. At the moment, we are starting a three week strategical European Model S launch, with various embargoes in place this week: as I am sure you’re aware this is standard journalistic and PR practice. With regards to actual reservation holder test drives, these will take place in individual markets in the next few weeks and months, and we will keep everyone informed of via our official channels. The cars being used in the launch are NOT European homologated cars (they are American, singly approved for limited European use) and the driving experience for anyone involved in these events will be limited (if any in some cases) to say the least.

- - - Updated - - -

ik vind de term kkc wel leuk die ga ik op mijn linkedin gebruiken :biggrin:
verder vind ik het wel vervelend was leuk geweest als tesla dit ook aan alle andere mensen mede had gedeeld.
ik betaal anders ook gewoon 30000 euro en met mij nog 450 andere mensen in europa en niet alleen athlon 50 stuks waar hebben we het over
 
dit was de reactie van tesla voorlopig

At the moment, we are starting a three week strategical European Model S launch, with various embargoes in place this week: as I am sure you’re aware this is standard journalistic and PR practice. With regards to actual reservation holder test drives, these will take place in individual markets in the next few weeks and months, and we will keep everyone informed of via our official channels.

verder vind ik het wel vervelend was leuk geweest als tesla dit ook aan alle andere mensen mede had gedeeld.
ik betaal anders ook gewoon 30000 euro en met mij nog 450 andere mensen

+1 Jetje.

Ik verwacht als reserveringshouder tenminste communicatie en updates vanuit Tesla. Updates zijn ook beloofd vanuit Tesla.
  • Dat er begonnen wordt met de Europese lancering lijkt me een belangrijke update.
  • De prijsstelling voor Europa lijkt me een belangrijke update, wannneer?
  • Dat de testritten gaan starten binnen een aantal weken lijkt me een belangrijke update
  • Uberhaupt dat zo'n Model S hier ergens staat om mogelijk fysiek te beschouwen vindt ik interessant (het is toch een bak geld voor een digitaal plaatje...)
  • En mogelijk kome we hier (bij TMC) als Europeese reserveringshouders wel verder dan 50 stuks Model S, waar is ons 'pers' momentje

De reactie vanuit Tesla doet aan bovenstaande niks af, persoonlijk vind ik dit een behoorlijke update. Ach, de dag is nog niet voorbij. Voordat je het weet komt er een super-vet Teslamailtje binnen van GB voor ons Europeanen... :)
 
email met meer info verwacht ik voorlopig niet, ik denk dat we de facebook pagina's van de mensen van athlon en rabo verscherpt moeten gaan bekijken
zeker die van de rabobank want die hebben 16 mil over die ze een andere bestemming kunnen geven! wie weet gaan ze nu tesla sponsoren :biggrin: of zouden ze bij tesla ook verboden middelen gebruiken die iedereen gebruikt :cool:

ik ben blij met de info die ik nu gekregen heb maar verbaasd dat we niet allemaal een mailtje hebben gehad met de simpele tekst:

er komt komende week een tesla model s usa specificaties en niet rijdbaar naar europa, deze is eventueel te bewonderen bij evc in rotterdam.
wij nodigen u als mede reserveringhouder hier voor uit. let wel , u kunt er nog niet in rijden.

of

er komt komende week een tesla model s usa specificaties en niet rijdbaar naar europa, deze is alleen voor persdoeleinde hierheen gehaald door een partner van tesla. wij zijn niet in de gelegenheid om hierbij andere reserveringhouders uit te nodiggen. u hoort spoedig meer van ons bla bla bla

dat komt beter over als via facebook van een CEO of ander belangrijk persoon.

let wel ik sta volledig achter tesla maar vind dit wel weer een beetje klungelig!
 
Heel apart. Maar nogmaals, die rode Model S heb ik in Maart al in Geneve gezien en in het Service Center in Eindhoven.

Dat is een Alpha model en is zeker niet de Model S die nu aan klanten in de USA wordt uitgeleverd.
 
Heel apart. Maar nogmaals, die rode Model S heb ik in Maart al in Geneve gezien en in het Service Center in Eindhoven.

Dat is een Alpha model en is zeker niet de Model S die nu aan klanten in de USA wordt uitgeleverd.

dit is een andere want hier zit zo i zo witte bekleding in de alpha was met zwarte bekleding, en hij praat echt over rijden! het is weer even afwachten en spannend
laat tesla maar met een officieel persbericht komen die ik graag via mail krijg ik kan daar best nog even op wachten :) maar liever gisteren :tongue:
 
dit is een andere want hier zit zo i zo witte bekleding in de alpha was met zwarte bekleding, en hij praat echt over rijden! het is weer even afwachten en spannend
laat tesla maar met een officieel persbericht komen die ik graag via mail krijg ik kan daar best nog even op wachten :) maar liever gisteren :tongue:
Die in Geneve had witte bekleding, ik heb nog foto's dat ik er zelf in zit.

Je ziet het ook aan de neus van de auto, die is een stukje spitser en ook de velgen zijn een tikje anders.

Ik ben 100% overtuigd, dit is het Alpha model wat ook in Geneve was en toen een Europa-tour gemaakt heeft. Zie ook deze video uit April: Videoreport: Tesla introduceert elektro-sedan Model S | Tweakers

Die had toen in ieder geval geen accu, deze werd via een 12V adapter vanuit het 230V netwerk gevoed om de basis zaken te laten werken.
 
telefoon vanuit uk

de tesla op de foto is een foto uit 2010 dus widodh je hebt 100 % gelijk, verder is het gewoon afwachten geduld hebben en vooral niet te druk maken over
tesla. ze doen hun best :) om alles hier zsm te krijgen en zoals je ook al hebt gelezen gaan ze proberen om hier te starten met normale proefritten van 15 minuten en niet van een paar seconden, ik be benieuwd en zal zeer verheugd zijn als ik de uitnodiging krijg van tesla.

wachten wachten wachten wachten ach ik ben nog jong :biggrin: