Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb je een andere link, Hans? Deze lukt namelijk niet.

Het is Facebook en je moet denk ik lid zijn van de Tesla Owners Worldwide Group

Maar hier de foto's. Voor zover ik begreep kwam de boom in een "landslide" naar beneden op de S.

Schermafbeelding 2015-10-19 om 21.03.21.png
 
Je moet er even voor gaan zitten maar hier een heldere, en complete, lexture van J.B. Straubel.

Interessant zijn de activiteiten om in het onderwijs actief te worden om de komende generatie(s) gepassioneerd te maken.
Een beetje het idee van sommigen van ons om de Tilburg Factory te voorzien van een visitor-center met mogelijkheid om schoolklassen te ontvangen en enthousiast te maken.

Wie weet, komt het er nog wel.

+1 Hans!
 
Het is Facebook en je moet denk ik lid zijn van de Tesla Owners Worldwide Group

Maar hier de foto's. Voor zover ik begreep kwam de boom in een "landslide" naar beneden op de S.

View attachment 98530

Mooie opknapper! Niet echt goed te beoordelen maar het lijkt me dat (anders dan bij een aanrijding) vooral het onderstel en batterij niet heel veel impact hebben gehad. Wordt het toch vooral een zaak van plaatwerk en nieuwe onderdelen. Wat zou zo'n deukauto in deze staat nog moeten kosten?
 
Mooie opknapper! Niet echt goed te beoordelen maar het lijkt me dat (anders dan bij een aanrijding) vooral het onderstel en batterij niet heel veel impact hebben gehad. Wordt het toch vooral een zaak van plaatwerk en nieuwe onderdelen. Wat zou zo'n deukauto in deze staat nog moeten kosten?

als deze nog 7500 kost...
Tweedehands Tesla Model-S-P21-85 - 214823142

er staan dan ook maar 5000km op de teller (zeggen ze)
 
Zo te zien nog bruikbare wielen, buitenspiegels, voordeuren en misschien nog een werkend scherm.
Voor de rest wel een interessante schade. Kan iemand mij uitleggen wat er met deze auto is gebeurd ?

hij is wel heel goed uitgefikt. ik gok op een toevallig ongelukje (lees verzekering gevalletje:wink:)

in geval van een defect aan de batterij, was die al lang verdwenen van de markt.