Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb vandaag ook de no-gravity mode ontdekt.. 50 km/u - zonder wielen !

IMG_7622.jpg


IMG_7617.jpg
 
Vandaag een dagje Antwerpen met de familie gedaan. Via Oosterhout, dus prima. Alleen het parkeren in parkeergarages blijft een drama. Ik heb geparkeerd in de Q-park op Meir. De eerste bocht was gelijk een probleem. Voorkant sensoren gaven aan STOP. Zijkant 1 cm van de muur. Met behulp van mijn vrouw, die toch nog beter de laatste cm kan zien dan de sensoren, toch zonder schade binnen gekomen. Blij dat we er waren doet mijn zoon de achterklep open. Vol tegen een balk in het plafond aan. toch nog een deuk(je). Verder erg leuke dag gehad.
Als iemand nog een betere parkeerplek weet in het centrum van Antwerpen, hoor ik het graag.
 
Vandaag een dagje Antwerpen met de familie gedaan. Via Oosterhout, dus prima. Alleen het parkeren in parkeergarages blijft een drama. Ik heb geparkeerd in de Q-park op Meir. De eerste bocht was gelijk een probleem. Voorkant sensoren gaven aan STOP. Zijkant 1 cm van de muur. Met behulp van mijn vrouw, die toch nog beter de laatste cm kan zien dan de sensoren, toch zonder schade binnen gekomen. Blij dat we er waren doet mijn zoon de achterklep open. Vol tegen een balk in het plafond aan. toch nog een deuk(je). Verder erg leuke dag gehad.
Als iemand nog een betere parkeerplek weet in het centrum van Antwerpen, hoor ik het graag.

Heb ik ook meegemaakt maar heb een spoiler dus geen schade! Was zo blij!
 
Vandaag een dagje Antwerpen met de familie gedaan. Via Oosterhout, dus prima. Alleen het parkeren in parkeergarages blijft een drama. Ik heb geparkeerd in de Q-park op Meir. De eerste bocht was gelijk een probleem. Voorkant sensoren gaven aan STOP. Zijkant 1 cm van de muur. Met behulp van mijn vrouw, die toch nog beter de laatste cm kan zien dan de sensoren, toch zonder schade binnen gekomen. Blij dat we er waren doet mijn zoon de achterklep open. Vol tegen een balk in het plafond aan.   toch nog een deuk(je). Verder erg leuke dag gehad.
Als iemand nog een betere parkeerplek weet in het centrum van Antwerpen, hoor ik het graag.


Ik veronderstel dat je de qpark groenplaats bedoelt, die sluit aan de winkelstraat (De Meir); een andere parking de buurt is de Oudaen; de parkeerplaatsen zijn daar ruimer en minder bochtenwerk, als je daar parkeert, loop dan zeker de Huidevettersstraat eens af, en sluit daarna via De Wapper terug aan op de Meir.
 
Ik veronderstel dat je de qpark groenplaats bedoelt, die sluit aan de winkelstraat (De Meir); een andere parking de buurt is de Oudaen; de parkeerplaatsen zijn daar ruimer en minder bochtenwerk, als je daar parkeert, loop dan zeker de Huidevettersstraat eens af, en sluit daarna via De Wapper terug aan op de Meir.

Ik stond inderdaad op Groenplaats, maar daar ga ik dus nooit meer naartoe. Mijn vrouw wil al helemaal niet meer in parkeergarages parkeren met de Tesla. Heb ook al bijna vastgestaan in Scheveningen (toen was de auto 1 dag oud)
Bedankt voor de tip!!