You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje is er een mogelijkheid dat de ramen ook automatisch sluiten als je weg loopt? Of op de keyfob druk
Wat zonde zegNee.
Ik heb begrepen dat die er in het begin wel was. Ook om ze te openen maar omdat er een aantal zijn geweest die klaagde dat ze het per ongeluk deden, is deze functie weer verdwenen.
Bij Volvo kun je de knop voor het vergrendelen ingedrukt houden en dan gaan alle ramen weer omhoog/dicht en vergrendelt de auto. Zou dat wellicht werken?
Een onthoofde Fikkie is ook zo watBij BMW hetzelfde maar bij Tesla rijders schijnt dit fout te gaan
Een onthoofde Fikkie is ook zo wat
Top dank je wel straks even mee stoeien!Je kunt instellen dat je model S mag worden wakker gemaakt. Dan kun je altijd contacten met je mobiele app
OFF - De Model S gaat 's nachts over naar de energiebesparingsmodus (22:00 tot 05:00 uur).
- Model S heeft een energiezuinige modus die de hoeveelheid verbruikte energie reduceert wanneer de Model S niet wordt gebruikt. Op nieuwere modellen is deze functie geautomatiseerd voor optimale energiebesparing. Op oudere modellen kunt u echter op Controls > Displays > Energy Saving tikken en uit de volgende opties kiezen:
ON - Er wordt aanzienlijk minder energie verbruikt wanneer de Model S niet wordt gebruikt. Het kan zijn dat het instrumentenpaneel en Bluetooth langzamer opstarten.
Always Connected - Houdt mobiele verbinding in stand wanneer energiebesparing actief is. Hierdoor kan de mobiele app sneller verbinding maken met de Model S en kunt u direct over internettoegang beschikken wanneer u instapt. Hierbij wordt iets meer energie gebruikt.
De nieuwe MCU's hebben deze mogelijkheden niet. Weet niet of jij @Phofstee een nieuw model hebt....Je kunt instellen dat je model S mag worden wakker gemaakt. Dan kun je altijd contacten met je mobiele app
OFF - De Model S gaat 's nachts over naar de energiebesparingsmodus (22:00 tot 05:00 uur).
- Model S heeft een energiezuinige modus die de hoeveelheid verbruikte energie reduceert wanneer de Model S niet wordt gebruikt. Op nieuwere modellen is deze functie geautomatiseerd voor optimale energiebesparing. Op oudere modellen kunt u echter op Controls > Displays > Energy Saving tikken en uit de volgende opties kiezen:
ON - Er wordt aanzienlijk minder energie verbruikt wanneer de Model S niet wordt gebruikt. Het kan zijn dat het instrumentenpaneel en Bluetooth langzamer opstarten.
Always Connected - Houdt mobiele verbinding in stand wanneer energiebesparing actief is. Hierdoor kan de mobiele app sneller verbinding maken met de Model S en kunt u direct over internettoegang beschikken wanneer u instapt. Hierbij wordt iets meer energie gebruikt.
Met korte ritten is het idd een ramp. Had ik me ook niet gerealiseerd. Op langere afstanden middel het wel uit. 190 normaal in de zomer, nu 240. Op korte stukken tegen de 300.Hallo iedereen,
Als nieuwkomer in dit forum, ik heb een MS sihet verbruik van een evnds sept 2018, heb ik een vraag over het energieverbruik.
Tot nu toe was ik heel gelukkig met een gemiddeld energieverbruik van 18-19 kWh/100km. Sinds afgelopen weekend heb ik winterbanden laten monteren (Pirelli sotozerro 19") is het verbruik gestegen naar 20-21-22 kWh/100km, maar het is ook beduidend kouder geworden.
Nu heb ik wel gelezen dat het verbruik van een ev in de winter hoger is dan bij zomerse temperaturen, maar ik begrijp niet goed waarom, vanuit fysisch perspectief. Natuurlijk de verwarming, maar in de zomer de airco. En de batterij die mindere capaciteit heeft bij lage temperaturen,. Maar als de auto eenmaal is opgewarmd, en de accu, dan zou het rendement van de elektromotor toch vrijwel even hoog moeten zijn?
Zie ik iets over het hoofd, of is dit een domme (beginners)vraag?
vanuit fysisch perspectief