Zo, ging ik daarstraks lekker laden aan een publieke lader, plug ik de kabel in, pasje voor de lezer en een knal uit de kast ernaast en beide laadpunten zonder stroom. Nou.
Thuis gekomen na even bij te laden bij FastNed, en pats heel de verlichting uit, en een SMSje van mijn vrouw dat de stroom is uit gevallen.
Blijkbaar verteert mijn Model X dus geen 3 fasen meer. Enkelfase op de TMC doet ie het wel nog.
Gisteravond wel nog publiek geladen én thuis geladen, dus ofwel zat er vieze stroom in die lader van daarstraks, ofwel is er per toeval iets defect gegaan. Ben blij dat ik nog thuis op enkelfase kan laden en dat het probleem zich eerst op een publieke lader voor deed, vooraleer ik mijn TWC helemaal demonteer.
230.000km. De kosten zullen nu beginnen? Of heeft de auto geroken dat ik een overnamevoorstel van Tesla kreeg?
Thuis gekomen na even bij te laden bij FastNed, en pats heel de verlichting uit, en een SMSje van mijn vrouw dat de stroom is uit gevallen.
Blijkbaar verteert mijn Model X dus geen 3 fasen meer. Enkelfase op de TMC doet ie het wel nog.
Gisteravond wel nog publiek geladen én thuis geladen, dus ofwel zat er vieze stroom in die lader van daarstraks, ofwel is er per toeval iets defect gegaan. Ben blij dat ik nog thuis op enkelfase kan laden en dat het probleem zich eerst op een publieke lader voor deed, vooraleer ik mijn TWC helemaal demonteer.
230.000km. De kosten zullen nu beginnen? Of heeft de auto geroken dat ik een overnamevoorstel van Tesla kreeg?