Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

1st Tuesday's

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoop dat ik dan wel van de partij kan zijn, had me ingeschreven, maar net op het laatste moment een aantal beslommeringen gehad.

Op de een of andere manier komt er altijd wat tussen, dinsdag is een lastige dag. En dat terwijl mijn dochter in Leuven woont :)

Anyway, waarom schrijft niemand achteraf een sappige samenvatting? Vette roddels, speculaties? Welke Tesla medewerker heeft zich nu weer versproken?
 
Helaas viel juist deze laatste keer de inhoud me flink tegen.
Leuke locatie, goede ambiance, prima catering, maar geen inhoud.

Is natuurlijk lastig om maandelijks met iets echt nieuws te komen.

Maar Hasselt had fantastische sprekers en een super locatie, om maar even het vergelijk te maken.

Niet persoonlijk bedoeld, maar wat is er gebeurd als de president of the Tesla Club Belgium in het engels aangekondigt dat waarschijnlijk binnenkort de Chademo in België leverbaar wordt? Terwijl er in het publiek een lid (we kennen hem als Joene) is dat er al eentje heeft...
 
Op de een of andere manier komt er altijd wat tussen, dinsdag is een lastige dag. En dat terwijl mijn dochter in Leuven woont :)

Anyway, waarom schrijft niemand achteraf een sappige samenvatting? Vette roddels, speculaties? Welke Tesla medewerker heeft zich nu weer versproken?

Je zou eens moeten weten Rene. Maar ik mag niets vertellen. :tongue: Voor de sappigste verhalen moet je ter plaatse zijn...
Ik ben weer vanalles te weten gekomen behalve de leveringsdatum van mijn P85D. :scared:

- - - Updated - - -

Is natuurlijk lastig om maandelijks met iets echt nieuws te komen.

We zijn toch te weten gekomen hoeveel flessen wijn er in een Model S passen? :rolleyes:
En dat we weldra een periode gratis zullen kunnen parkeren en laden in de Interparking parkings?
Plus we hebben de geboorteplaats mogen bewonderen van de enige echte Belgische Stella.

Ik vind de persoonlijke contacten altijd het meest interessant.
 
Ik ben er gisteren heel erg zenuwachtig in geraakt, zelfs tot -2 met een erg krappe bocht. En na wat inspectie op voorhand en na wat tips van Gwenn (een Mechelaar) ook weer heelhuids buitengeraakt. Maar voor mij niet meer voor herhaling vatbaar...
 
Ik ben er gisteren heel erg zenuwachtig in geraakt, zelfs tot -2 met een erg krappe bocht. En na wat inspectie op voorhand en na wat tips van Gwenn (een Mechelaar) ook weer heelhuids buitengeraakt. Maar voor mij niet meer voor herhaling vatbaar...

Gelukkig heb je geen schade. Zou een dure First Tuesday's geweest zijn.

Ik ben met een vriend buiten gereden (geen Tesla) en het was duidelijk dat ik de goede beslissing had genomen niet met mijn 21" die parking binnen te rijden. Hij heeft 2 keer de randen geraakt met zijn banden bij het naar buiten rijden. Het is mij de stress niet waard. Mijn wagen stond op advies van een vriendin op een buitenparking aan het Dossin Kazerne Museum (op 10 minuten wandelen). Dat is bovendien een gratis parking na kantooruren.
 
Ik ben er gisteren heel erg zenuwachtig in geraakt, zelfs tot -2 met een erg krappe bocht. En na wat inspectie op voorhand en na wat tips van Gwenn (een Mechelaar) ook weer heelhuids buitengeraakt. Maar voor mij niet meer voor herhaling vatbaar...

Ja zeker de bocht naar -2 was wel erg nipt, maar daar stond dan wel veel plaats tegenover. De plekjes op -1 leken me ook wel erg krap.
Het omhoog rijden viel dan wel weer mee, alleen de S-bocht bij het buitenrijden zou ook wel wat ruimer mogen :)
 
Terug op het forum na een half jaar. En gisteren ook heelhuids uit de Lamot parking gekomen. Samen met Dimitri eerst gaat verkennen.

het was een mooie uitdaging.

bij het binnenrijden een 180°bocht (ik kwam vanbij de Lamot-ingang)
dan naar niveau -2
en vervolgens weer uitrijden met een krappe S-bocht.

maar : op deze parking heb ik niks geraakt. het was wel wat anders in Gent, Reep (als ik mij goed herinner). Daar was een flinke hap uit de AlloyGators, bij het uitrijden.


Benieuwd wat het op 7 juli wordt. Ik kom in jeans :wink:
 
Heb het moeten annuleren in Mechelen - te druk deze dagen met werk....

Welk nieuws was er ?

De events van de afgelopen maand werden overlopen (eTourEurope en E-rally), 4 mogelijke locaties (concepten) voor Tesla World, de tracks voor Tesla World, wat achtergrond bij de Home battery en een presentatie van een startup uit het Leuvense die binnen 2 a 3 jaar een supergaaf elektrisch vliegtuig voor 2 personen op de markt gaat brengen in kitvorm.
 
De events van de afgelopen maand werden overlopen (eTourEurope en E-rally), 4 mogelijke locaties (concepten) voor Tesla World, de tracks voor Tesla World, wat achtergrond bij de Home battery en een presentatie van een startup uit het Leuvense die binnen 2 a 3 jaar een supergaaf elektrisch vliegtuig voor 2 personen op de markt gaat brengen in kitvorm.
Spijtig dat ik er niet bij kon zijn... In welke stad is het 7 juli?