Page 239 of 239 FirstFirst ... 139189229235236237238239
Results 2,381 to 2,388 of 2388

Thread: Velgen en banden

Junior Member
    thnx paulusdb!

Junior Member
    Ha Lucky Luke, ik zie dat je rode MS aardig 'low' staat. Lijkt lager dan wat Tesla momenteel heeft ingesteld. Nu heb ik wel gelezen dat de hoogte sinds dat akkefietje in de US met 3/4e inch is verhoogd in 'low'. Hoe heb je dit weer verlaagd? Softwarematig of 'hardwarematig' (lowering links oid?). Het kan zijn dat je dit wellicht ergens hebt neergetypt, maar met zoveel messages hier kon ik het zo snel niet vinden 😉.
    Model S85 - delivered dec'13 | Black/Black nappa | Obeche Matte | Pano | Duo | Air | Tech | Interior light | Cold-weather | 3rd row seats | Upgraded Audio | Park sensors | 19" | window tint | Modesta
    Model X #3404

Model S P653 EU LuckyLuke's Avatar
    Klopt, zal een cm of twee lager zijn door verstelbare stangetjes op de sensors vd luchtvering te zetten:
    http://www.teslamotorsclub.com/showt...l=1#post592589
    Werkt op zich prima maar moet wel wat meer opletten bij drempels dat ik hem dan even in high of very high zet. Maar dat hoeft maar eenmalig tegenwoordig want die gps settings worden opgeslagen.

Die stangetjes zijn inmiddels ook kant en klaar te koop, zie oa site in uk:
    http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/buy-now/

Mocht je zelf ook interesse hebben: Ik heb nog wel rvs materialen (de kogelkapjes en moertjes) over van mijn eigen bouwsel, maar daar moeten wel nog nieuwe draadstangetjes voor bijbesteld worden want die heb ik niet meer liggen in de juiste lengtes.
    EU P653 VIN16882 (14-11-2013)-P85-Multicoat Red-Pano-Spoiler-19"-Black Leather-Carbon-Tech-Parking-Sound-Security-Parcel Shelf-Vossen CV4 20"
    Laadkabel nodig? - http://www.laadkabelwinkel.nl - 10% korting voor forumleden gebruik kortingscode: TMC10

Senior Member pvh's Avatar
    2 weken geleden zomerbanden eronder laten zetten bij Profile Spijkenisse, maar de S trekt erg naar rechts.... Had gehoopt dat het bij hen in één keer goed zou gaan. Zal aankomende week eens langsgaan bij ze.
    S P85+ | March 2014| Black | Tan Performance Leather Seats | Extended Nappa Leather Trim | Sound Studio Package | Winter Package | Fog Lamps | Obeche Wood | Premium Interior Lighting | Parc Sensors | Glass Roof | Security Package | Tech Package | 21" Grey | Yacht Floor | Duo Charger

Model S P653 EU LuckyLuke's Avatar
    Je zou zeggen dat zoiets niet van de banden afhankelijk is maar van de uitlijning?
    EU P653 VIN16882 (14-11-2013)-P85-Multicoat Red-Pano-Spoiler-19"-Black Leather-Carbon-Tech-Parking-Sound-Security-Parcel Shelf-Vossen CV4 20"
    Laadkabel nodig? - http://www.laadkabelwinkel.nl - 10% korting voor forumleden gebruik kortingscode: TMC10

Senior Member pvh's Avatar
    Quote Originally Posted by LuckyLuke View Post
    Je zou zeggen dat zoiets niet van de banden afhankelijk is maar van de uitlijning?
    Ja, dat bedoel ik ook eigenlijk. Juist naar Profile gegaan omdat gewoon 90% van hun dagelijkse werkzaamheden zijn en ik dus perfectie verwachtte... De banden zijn gewoon een nieuw set van 4 Michelin Pilot Sport 2.
    S P85+ | March 2014| Black | Tan Performance Leather Seats | Extended Nappa Leather Trim | Sound Studio Package | Winter Package | Fog Lamps | Obeche Wood | Premium Interior Lighting | Parc Sensors | Glass Roof | Security Package | Tech Package | 21" Grey | Yacht Floor | Duo Charger

Junior Member
    Bedankt voor de info luke! Ik zal er eens naar kijken. Als het inderdaad zo makkelijk is met die custom kant en klare links, zal ik wellicht daarvoor gaan. Knutselen vind ik niet erg, maar als t niet hoeft...😉
    Model S85 - delivered dec'13 | Black/Black nappa | Obeche Matte | Pano | Duo | Air | Tech | Interior light | Cold-weather | 3rd row seats | Upgraded Audio | Park sensors | 19" | window tint | Modesta
    Model X #3404

Speedjunkie HWS's Avatar
    Quote Originally Posted by pvh View Post
    2 weken geleden zomerbanden eronder laten zetten bij Profile Spijkenisse, maar de S trekt erg naar rechts.... Had gehoopt dat het bij hen in één keer goed zou gaan. Zal aankomende week eens langsgaan bij ze.
    Bandenspanning al zelf gechecked? Gaat zelden goed bij een bandenwissel ook al geef je aan wat t moet zijn.
    Classic P85, blue, tan, 21", pano, tech, air, sound, park, light, sub-zero, 3rd row, delivered: 29 nov 2013
    Classic S85, MC red, textile, 19", pano, tech, air, park, light, delivered 14 nov 2013

Page 239 of 239 FirstFirst ... 139189229235236237238239

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)