Page 334 of 334 FirstFirst ... 234284324330331332333334
Results 3,331 to 3,336 of 3336

Thread: Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure

535d L@urens's Avatar
    Gister Urmond 116kW bij ~95km, prima!
    S85 | P25917 | Black | 19" | Tan Nappa | Obeche Matte | Tech | Sound Studio | Parking Sensors | Twin Chargers | Parcel Shelf

Junior Member Fred Odijk's Avatar
    Quote Originally Posted by Keezje View Post
    Ik heb een probleem met walk away lock i.c.m. een laadbeurt een tijd geleden gesignaleerd en diverse keren met Tesla gedeeld. Tijdens een bezoek aan een SC is ernaar gekeken en niets gevonden. Bij het volgende bezoek moet ik beide sleutels meebrengen. Ik heb bij enkele forumleden gevraagd te checken of zij hetzelfde probleem hebben. 100% dus.

Ik heb het bewust niet op het forum gekwakt omdat het een veiligheidsprobleem is, en daar geen bekendheid aan zou moeten worden gegeven bij het grotere publiek, vanwege ongewenste elementen. Nu het toch publiek geheim wordt, raad ik iedereen aan:

1) te controleren of het probleem *) zich bij de eigen MS voordoet;
    2) de walk away lock niet meer te vertrouwen;
    3) omgaand Tesla te informeren. Misschien dat een groot aantal klachten eindelijk tot actie leidt, en individuele gevallen niet meer als geïsoleerde gevallen worden behandeld.

*) Mijn ervaring is: na laden afkoppelen en niet gaan rijden = walk away lock werkt niet = auto blijft openstaan.
    Gisteren getest en met hetzelfde resultaat (ook v6). Hetzelfde gebeurde trouwens ook toen ik de auto net aankoppelde en daarna wegliep. Toen ik terugkwam - zonder sleutel in de buurt - waren de handles wel naar binnen, maar niet op slot.
    Ik breng mijn Sje deze week naar Tesla Den Haag voor een beurt. Dan mogen ze er meteen naar kijken.
    85kWh - 19" - MC Red - Tech Package - PDC - Sunroof - Single-Charger - Active Air Suspension - Tan Leather - Piano black Décor - EU Reservation #1734 - VIN 20631 - Delivered : November 13th, 2013 at 14:00

Junior Member
    Quote Originally Posted by Fred Odijk View Post
    Gisteren getest en met hetzelfde resultaat (ook v6). Hetzelfde gebeurde trouwens ook toen ik de auto net aankoppelde en daarna wegliep. Toen ik terugkwam - zonder sleutel in de buurt - waren de handles wel naar binnen, maar niet op slot.
    Ik breng mijn Sje deze week naar Tesla Den Haag voor een beurt. Dan mogen ze er meteen naar kijken.
    Grachtengordel probleem: bij strak fileparkeren aan de gracht -zo breed is t daar niet- kun je dankzij het ontbreken van de middenconsole in elk geval nog aan de rechterzijde de MS verlaten zonder in de gracht te flikkeren. Weigert op slot te gaan (ook met de fob) als je niet via de linkerportier uitstapt. alleen als je even het linkerportier open en dicht doen v binnenuit gaat ie op slot....
    Tesla model S 85 - 19" wheels - green metallic - tan leather interior - matte obeche trim - panorama roof - tech package - air suspension - ultra hifi - parking sensors

Speedjunkie HWS's Avatar
    Quote Originally Posted by ErnstT View Post
    Grachtengordel probleem: bij strak fileparkeren aan de gracht -zo breed is t daar niet- kun je dankzij het ontbreken van de middenconsole in elk geval nog aan de rechterzijde de MS verlaten zonder in de gracht te flikkeren. Weigert op slot te gaan (ook met de fob) als je niet via de linkerportier uitstapt. alleen als je even het linkerportier open en dicht doen v binnenuit gaat ie op slot....
    Ook niet met je APP?
    EU P2846 P85 performance, blue, tan, 21", pano, tech, air, sound, park, light, sub-zero, 3rd row, delivered: 29 nov
    EU P1904 S85, MC red, textile, 19", pano, tech, air, park, light, delivered 14 nov

Junior Member
    Quote Originally Posted by HWS View Post
    Ook niet met je APP?
    We gaan het proberen!
    Tesla model S 85 - 19" wheels - green metallic - tan leather interior - matte obeche trim - panorama roof - tech package - air suspension - ultra hifi - parking sensors

Member
    Quote Originally Posted by ErnstT View Post
    We gaan het proberen!
    Ik heb je pm gestuurd.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)