Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Met grote regelmaat zie ik een een donker blauwe S in Spijkenisse waterland rijden.

Ik heb hem nog niet gezien, wel een grijze op het industrie terrein halfweg waar ik ook zit, die van Spijkstaal is denk ik. Weet je het zeker dat het een donker blauwe is? Ik heb een zwarte en kom daar ongeveer 1x per twee weken.

- - - Updated - - -

Niet grappig Paul, hier moet ik voorlopig steeds aan denken als ik instap :frown:

Sorry, kom het niet laten........
 
Vanmiddag bij de uitreiking van de FD Gazellen Award Z-H en Zeeland stonden er zoveel Tesla's dat er zelfs een vraag tijdens het voten voorbij kwam:

80f77fb22d16c6058888495b84eafef2.jpg
 
Ik heb hem nog niet gezien, wel een grijze op het industrie terrein halfweg waar ik ook zit, die van Spijkstaal is denk ik. Weet je het zeker dat het een donker blauwe is? Ik heb een zwarte en kom daar ongeveer 1x per twee weken.

- - - Updated - - -

Nee thans ik dacht echt donker blauw ergens in de Kikkerveen.. maar kan optische bedrog zijn..
Die op de Halfweg heb ik ook laatst gezien idd.
 
Daarnet aan het kruispunt van de Koolsveldlaan en de Wommelgemsteenweg in Wijnegem een, ik denk, donkergrijze. Iemand van hier? Heb geclacsoneerd (doe ik normaal nooit) en de duim opgestoken. Was bijna thuis dus ben met de Tesla-grin thuisgekomen. :tongue:
 
Daarnet aan het kruispunt van de Koolsveldlaan en de Wommelgemsteenweg in Wijnegem een, ik denk, donkergrijze. Iemand van hier? Heb geclacsoneerd (doe ik normaal nooit) en de duim opgestoken. Was bijna thuis dus ben met de Tesla-grin thuisgekomen. :tongue:

Inderdaad, dat waren wij op weg naar een feestje in Wommelgem. Het was leuk dat je clacsoneerde en je duim opstak. Altijd leuk om zulke reacties te krijgen :)
 

Is mijn collega! Was onderweg naar Amsterdam. Is origineel donker blauw.

De ene dag vind ik hem mooi, andere dag niet.

In de zon ziet hij er wel goed uit!

Volgens mij is dat een collega van Wido. Die wagen heb ik laats in het zonnetje staan bewonderen. Heeft toch wel iets...

Klopt! Zijn kenteken is -13 en ik -12.