Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Gister kreeg ik van de vriendin instructies om een full charge te doen thuis want we moesten een eindje gaan rijden voor mijn verjaardagscadeau..wij uiteindelijk vanuit valkenswaard naar Bergisch Gladbach bij Keulen...Afgezien van dat die k.t navigatie ons compleet verkeerd stuurde en dus al mn marge verspeelde aangekomen bij rest Vendome ( overigens een absolute aanrader!..***, top 15 pelegrino en betaalbaar). daar middels verlengsnoer aan de 220v.

Maar bij de koffie schiet mn meissie omhoog..daar op die tafel iets verder..overduidelijk teslafob!

En zo kwam t dat ik in een drie sterrenzaak in Duitsland eindelijk in gesprek kwam met die andere tesla rijder die ik wel eens tegen kom in Waalre en Best.. gezellig praatje!
 
Gister kreeg ik van de vriendin instructies om een full charge te doen thuis want we moesten een eindje gaan rijden voor mijn verjaardagscadeau..wij uiteindelijk vanuit valkenswaard naar Bergisch Gladbach bij Keulen...Afgezien van dat die k.t navigatie ons compleet verkeerd stuurde en dus al mn marge verspeelde aangekomen bij rest Vendome ( overigens een absolute aanrader!..***, top 15 pelegrino en betaalbaar). daar middels verlengsnoer aan de 220v.

Maar bij de koffie schiet mn meissie omhoog..daar op die tafel iets verder..overduidelijk teslafob!

En zo kwam t dat ik in een drie sterrenzaak in Duitsland eindelijk in gesprek kwam met die andere tesla rijder die ik wel eens tegen kom in Waalre en Best.. gezellig praatje!


Dat ziet er echt goed uit. Goede tip. Gezien de kaart zou ik er denk ik blijven overnachten :)
Althoff Grandhotel Schloss Bensberg | Luxury hotel in Bensberg


Bedankt voor de tip, het wintermenu ziet er ERG lekker uit (maar met €268 plus €108 voor de wijn toch niet echt een 'budget' uitje :))
 
Bedankt voor de tip, het wintermenu ziet er ERG lekker uit (maar met €268 plus €108 voor de wijn toch niet echt een 'budget' uitje :))

kijk dit eens
http://www.schlossbensberg.com/cont...ff/GHSB/Vendome/GHSB_Status_Quo_Winter_GB.pdf

of
voor 120 Euro menu, incl glas champagne EN koffie met friandises (absoluut een koopje)

http://www.schlossbensberg.com/cont...GHSB/Vendome/GHSB_Gourmetlunch_ Winter_GB.pdf

dit is nog net zo'n bestemming die je op en neer kunt rijden op 1 dag (vanuit regio eindhoven)
Lunchen is ook heerlijk, icm zo'n kerstmarkt oid.


ik hoorde gister bij t weggaan, dat er schijnbaar in de garage van t hotel een laadplek zou moeten zijn.
Zal wel eens informeren wat dat is

mocht je gaan... Have Fun!
 
IMG_0042.JPG

Recht voor onze deur! Mijn buurman vroeg zich al af waarom mijn auto een andere kleur had... Iemand van hier? (3-TLL-??)
 
Last edited:
vandaag een zilvergrijze gekruist, op de Liersesteenweg in Herentals richting Grobbendonk.

Ik reed zelf met de dino-sap-slurpende auto van mijn vrouw, naar de carwash in Her'tals.
(dat ziede van hier, dat ik die ook nog met de hand zou wassen...:scared:).
Vandaar dat de eigenaar van de Tesla, uit Nijlen :wink:, mij niet herkende...
 
Alles goed gekomen met de achtergebleven spullen op vakantie locatie?

Thx.

Tja, gestolen spullen komen meestal niet terug.
Hopelijk valt de afrekening van de telefoon na de kafkaiaanse toestanden mee. Op de bankrekeningen zie ik gelukkig geen vreemde bewegingen. De moderne beveiligingen lijken hun werk te doen.

Het blijkt ook heel moeilijk te zijn om met handgescheven tijdelijke reisdocumenten voorbij douane en grenscontroles te raken.
Gelukkig hadden ze 2 uur extra gerekend om door die controles te raken.
 
Thx.

Tja, gestolen spullen komen meestal niet terug.
Hopelijk valt de afrekening van de telefoon na de kafkaiaanse toestanden mee. Op de bankrekeningen zie ik gelukkig geen vreemde bewegingen. De moderne beveiligingen lijken hun werk te doen.

Het blijkt ook heel moeilijk te zijn om met handgescheven tijdelijke reisdocumenten voorbij douane en grenscontroles te raken.
Gelukkig hadden ze 2 uur extra gerekend om door die controles te raken.
Mooizo, in ieder geval weer veilig in NL eehh BE ;-) tot 8-1 weer enjoy en happy end!