Daar lijkt het inderdaad op... Op 11-1 informeer ik via mail bij Delivery of alles nog volgens plan verloopt. Ik krijg terug:
Hartelijk dank voor uw bericht en goed te vernemen dat u de My Tesla goed in het oog heeft. U beredenering is erg goed we kunnen u melden dat het schip 14 Januari zal vertrekken naar Rotterdam en we deze op 2 Februari in Rotterdam verwachten waarna het transport naar Tilburg zal starten via binnenvaart. Eenmaal in Tilburg aangekomen zal de eindassemblage en testen starten waarna we de levering af kunnen stemmen.
Geen woord Spaans toch? Vooral ook de grote stelligheid en benoemde data geven een goed gevoel. Wel is het allemaal iets sneller dan verwacht dus ik haal de montage van de laadpaal maar even naar voren.
De status op MyTesla blijft echter staan op 'onderweg naar de haven' dus ik besluit (gisteren) om er toch maar weer een mail tegenaan te gooien. Al snel een reactie; Nu staat hij ineens inderdaad nog op transport naar de haven in de USA! Ik dank ze voor de berichtgeving maar geef ze toch nog maar mee dat ik liever géén info heb dan foutieve info
Kortom, Zomaar iets zeggen om ontevreden ongeduldige klanten tevreden te houden? Ik zou het niet doen;-)