Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nee. Ik ben een loonslaaf en kon 6 maanden voor expiratie reeds bestellen hetgeen ik maar gedaan heb omdat een leaseregeling zomaar gewijzigd kan worden...
Helaas , maar zoals ik steeds herhaald. Het vergt geduld maar je krijgt er wel een schitterende auto voor in de plaats. Hopelijk zie je hem wel niet staan elke dag als je naar je werk gaat ? Of blijft hij bij Tesla zolang ?
 
Helaas , maar zoals ik steeds herhaald. Het vergt geduld maar je krijgt er wel een schitterende auto voor in de plaats. Hopelijk zie je hem wel niet staan elke dag als je naar je werk gaat ? Of blijft hij bij Tesla zolang ?
Hij blijft bij Tesla. Vind het ook vreemd dat hij al zo snel geproduceerd wordt.
Enfin. 16 mei. Lange warme dagen. Vakantie in het vooruitzicht en een Tesla aan de paal! Kon slechter...:p
 
  • Funny
Reactions: Bugno
Haha die van mij 21/11 bevestigd en staat ook nog steeds onderweg naar de haven , iets meer dan een week al ;)

Tjaa, ik wil je niet ontmoedigen maar mijn auto is al ruim 4 weken onderweg naar de haven.. Waarschijnlijk is de trein ontspoort... Van de verkoper hoorde ik dat de auto op 27 december op de boot was gegaan maar dat de reis 5 weken duurt. Van Delivery hoorde ik dat de auto nog niet op de boot staat... Maar we houden de moed er in guys....
 
  • Like
Reactions: harrydijkstra
Tjaa, ik wil je niet ontmoedigen maar mijn auto is al ruim 4 weken onderweg naar de haven.. Waarschijnlijk is de trein ontspoort... Van de verkoper hoorde ik dat de auto op 27 december op de boot was gegaan maar dat de reis 5 weken duurt. Van Delivery hoorde ik dat de auto nog niet op de boot staat... Maar we houden de moed er in guys....
zoals eerder in deze thread al staat aangegeven is het veranderen van de status eerder een handmatig proces dus. Kan zijn dat binnenkort gij in Tilburg staat zonder dat je het zelf weet. 5 weken op boot lijkt mij lang hoor.... Zal max 2-3 weken zijn lijkt mij ( nogmaals geen kenner)
Maar inderdaar, geduld is een schone deugd ( als je het niet moed hebben :p:p)