Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De enige waar er thuis nog meer over Tesla wordt gesproken is waarschijnlijk bij Elon zelf.
Het is misschien daarom dat hij nu voor een tweede keer gaat scheiden van zijn vrouw. (het losgeld bedraagt zelfs 16 miljoen $)

- - - Updated - - -

ze hebben hier ontdekt hoe ze gemakkelijk een geschenk kunnen kopen voor mij...:smile:
koop om het even wat, laat er tesla op zetten en hij is blij.
View attachment 67757

...
 
Speciaal voor Frank (met Carbon fibre decor)

tesla Jura.jpg
 
Ik sprak laatst iemand bij een SuC, die een center console in zwart hoogglans kleur had. Hij wist de prijs niet. Ik hoor nu net van Tesla dat er nog geen prijs bekend is voor de Tesla center console in carbon. Heeft iemand deze al besteld? Heeft iemand al een andere center console besteld of binnen en wat is dan de prijs?
Alvast bedankt...!

Tesla Gear Shop Premium Center Console - Piano Black
Ik heb deze een jaar geleden in Carbon besteld. Prijs zou gelijk zijn.
 
Ah, goed om te horen, ik was al bang dat het een stille dood gestorven was. Denk ook dat er wel een paar clubleden uit België zich zullen aanmelden.

Nee hoor, de glazen gaan ook nog over, de bar is vorige week geplaatst en de Whiskey verzameling staat er al. Straks hebben we een Tesla Clubhuis onder de rook van Rotterdam! Bij mijn dochter op school zit een Belg van net boven Antwerpen bij Schoten, zijn ouders hebben ook een S. Mooi moment om ze te introduceren. Dus die regio is ook welkom... ;)

Och, iedereen is uiteraard welkom.........
 
  • Funny
Reactions: Bersselaar69
Nee hoor, de glazen gaan ook nog over, de bar is vorige week geplaatst en de Whiskey verzameling staat er al. Straks hebben we een Tesla Clubhuis onder de rook van Rotterdam! Bij mijn dochter op school zit een Belg van net boven Antwerpen bij Schoten, zijn ouders hebben ook een S. Mooi moment om ze te introduceren. Dus die regio is ook welkom... ;)

Och, iedereen is uiteraard welkom.........

Prima, laat maar weten waar en wanneer. (als mijn ketting lang genoeg is :wink:)
 
Afgelopen weekend op autohoezenonline (type Sedan 2XL) voor exact 100,00Euro (BTW en transport incl.) een anonieme car cover gekocht omdat de OEM nogal opzichtig en prijzig vond.
Vanavond bij Thor gaan vergelijken met de OEM-versie en ben er toch redelijk tevreden van. Kwaliteit van het zeil quasi dezelfde en kwaliteit van de binnenfleece iets minder maar toch voldoende om geen krassen te maken. De stiknaden zijn nog eens extra afgetapet met een soort van siliconen, maar kan natuurlijk nog niets zeggen over de duurzaamheid.
Helemaal onderaan komt hij +/-15cm te kort, maar in ruil daar voor spant hij wel mooi strak aan aan de auto.

Laat de wegenwerken nu maar komen!

IMG_6450.JPG
IMG_6451.JPG


PS: bij de pasbeurt deze avond zoals hierboven te zien hadden we hem iets te veel over de voorbumper getrokken waardoor het poepje wat bloot komt te zitten

En ja, ik weet het, door het ontbreken van ventilatieopeningen ga ik hem nooit laden of voorverwarmen terwijl de cover er over zit.
 
Helemaal onderaan komt hij +/-15cm te kort, maar in ruil daar voor spant hij wel mooi strak aan aan de auto.

Laat de wegenwerken nu maar komen!

PS: bij de pasbeurt deze avond zoals hierboven te zien hadden we hem iets te veel over de voorbumper getrokken waardoor het poepje wat bloot komt te zitten

En ja, ik weet het, door het ontbreken van ventilatieopeningen ga ik hem nooit laden of voorverwarmen terwijl de cover er over zit.

FVO, het is goed dat hij te kort is. Je moet namelijk opletten dat je de koeling van de batterij niet hindert. De covers van Tesla zijn daar naar het schijnt speciaal voor voorzien en die van jou zal ook wel geen probleem zijn.