Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben van plan het volgende aan te schaffen voor de kids op de achterbank.

heb ik gelijk nog een vraagje, waar laat de Tesla rijder zijn ruitenkrabber?
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    9.2 KB · Views: 385
Zou 'm er toch maar inleggen, voor de zijruiten, en de voorruit/achterruit zijn ook niet 1,2,3 na het instappen ontdooid met de kachel/voorruitverwarming. Dus of old-school krabben, of ruim vantevoren (via de app) voorverwarmen.

Jammer dat je met de App overige zaken niet kan regelen, zoals achterruit en stoelen. (overigens heb ik het idee dat de stoelen alleen verwarmen als je er ook daadwerkelijk op zit) Met visible Tesla kan ja als het goed is wel je achterruit verwarming aanzetten. Overigens, doe ik met de App als ik wakker word even 10 minuten de verwarming aan, dat is voldoende om je ramen te laten ontdooien. 10 minuten voor vertrek weer aanzetten en voila.
 
Jammer dat je met de App overige zaken niet kan regelen, zoals achterruit en stoelen. (overigens heb ik het idee dat de stoelen alleen verwarmen als je er ook daadwerkelijk op zit) Met visible Tesla kan ja als het goed is wel je achterruit verwarming aanzetten. Overigens, doe ik met de App als ik wakker word even 10 minuten de verwarming aan, dat is voldoende om je ramen te laten ontdooien. 10 minuten voor vertrek weer aanzetten en voila.
Achterruitverwarming kun je ook niet via Visible Tesla doen.
 
Het gedeelte van de voorruit waar de wisser rusten als ze uit staan.

oja, dom.. Logisch, gaat er uiteraard om dat ze niet vastvriezen, niet zozeer dat ze lekker warm zijn om je ruiten te whipen ;) Maar als de onderkant ontydooit, dan is de rest toch wel nog bevroren? Wat heb je er dan aan? Ach. vrieskou komt eraan, zal best wel enige functie hebben. Toen ik hem af ging halen gaf de DS van Tesla aan dat niet veel mensen in NL deze optie kiezen, winter pakket. Mijn dochter is er wel blij mee, als ze achterin zit dan heeft ze ook stoelverwarming..
 
oja, dom.. Logisch, gaat er uiteraard om dat ze niet vastvriezen, niet zozeer dat ze lekker warm zijn om je ruiten te whipen ;) Maar als de onderkant ontydooit, dan is de rest toch wel nog bevroren? Wat heb je er dan aan? Ach. vrieskou komt eraan, zal best wel enige functie hebben. Toen ik hem af ging halen gaf de DS van Tesla aan dat niet veel mensen in NL deze optie kiezen, winter pakket. Mijn dochter is er wel blij mee, als ze achterin zit dan heeft ze ook stoelverwarming..
Denk dat er best wel wat zijn. Ik heb het Sub-zero pakket ook, mijn achterbank passagiers waren al voor de Tesla verwend. Meeste auto's hebben echter alleen stoelverwarming op de buitenste 2 zitplaatsen van de achterbank. Nu is mijn kleinste ook blij:biggrin:.
 
Ik zie dat ze bij Abstract Ocean ook screen protectors hebben. Zijn er hier ook mensen die er eentje gebruiken? Zou dat nodig zijn? Wat is je ervaring ermee?

Ik heb nu al een aantal maanden de matte protector er op zitten en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. Er is veel minder reflectie in het scherm (zeker met het pano-dak) en er zijn ook veel minder vingers op het scherm en diegene die er zijn, zie je dan ook nog veel minder.
Als je de montagevideo eerst goed bekijkt, valt het plaatsen op zich nog goed mee, waarschijnlijk juist omdat het zo'n groot scherm is en het vrij recht staat, is het veel handiger om dit te plaatsen ipv zo eentje op een smartphone.
Ik vind dit zeker een aanrader. Ik heb er ook nog een leather model S Screen cleaning pad bijgenomen die in het vakje onder het scherm licht. Daar kan je ook mooi het zwarte piano black gedeelte van het dashboard mee netjes maken :)