Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nu al een aantal maanden de matte protector er op zitten en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. Er is veel minder reflectie in het scherm (zeker met het pano-dak) en er zijn ook veel minder vingers op het scherm en diegene die er zijn, zie je dan ook nog veel minder.
Als je de montagevideo eerst goed bekijkt, valt het plaatsen op zich nog goed mee, waarschijnlijk juist omdat het zo'n groot scherm is en het vrij recht staat, is het veel handiger om dit te plaatsen ipv zo eentje op een smartphone.
Ik vind dit zeker een aanrader. Ik heb er ook nog een leather model S Screen cleaning pad bijgenomen die in het vakje onder het scherm licht. Daar kan je ook mooi het zwarte piano black gedeelte van het dashboard mee netjes maken :)

Dank je voor de tip, nog 8 nachtjes slapen en dan kan ik zelf zien hoe het met de reflectie van het scherm gesteld is :smile:, maar ik zie al aankomen dat ik er ook eentje ga bestellen.
 
Ik heb de matte en de HD clear variant hier beidenl klaar liggen. Mijn Model S wordt morgen geleverd :), maar weet nog niet zeker welke van de twee ik zal gaan gebruiken. Wat denken jullie?
Ik heb ze hier ook al maanden liggen.... Vond het uiteindelijk niet nodig om het scherm te bekleden. Dus, mocht iemand ze willen hebben, ik wil ze best ruilen tegen een lekker flesje rode wijn...
 
De goede Sint heeft mij een transatlantisch cadeautje gegeven : de rode siliconen en de zwarte lederen FOB Pocket ! Nu alleen nog aftellen tot maart voor de bijhorende MS...

IMG_20141208_132606.jpg
 
Gekocht is een groot woord. Het gaat hier om een stukje huisvlijt... :cool:

Dit is de bovenkant van een staande lamp. Daar zat een metalen plaatje op en ik wilde graag ook wat licht naar boven. Ik zocht een patroon en mijn blik viel op de keyfob...:wink:

IMG_8467.JPG

IMG_8468.JPG
 
Bij een Tesla hoort een Jura Frank!

No we're talking! Voordat ik aan het evangelie van Tesla begon, was ik al jaren aan het zieltjes werven voor Jura's. Ik heb ze op kantoor, thuis, etc.. en inmiddel hebben klanten, collega's, vrienden en kennissen er ook een.

Bonen zijn altijd naar smaak, maar een betere machine vind je niet snel, en de service is van Tesla niveau. Als je in het service center in zoetermeer komt, wordt er ook eerst een electronische diagnose uitgevoerd. Wel altijd even schrikken hoeveel kopjes koffie er is verbruikt.

:)
 
No we're talking! Voordat ik aan het evangelie van Tesla begon, was ik al jaren aan het zieltjes werven voor Jura's. Ik heb ze op kantoor, thuis, etc.. en inmiddel hebben klanten, collega's, vrienden en kennissen er ook een.

Bonen zijn altijd naar smaak, maar een betere machine vind je niet snel, en de service is van Tesla niveau. Als je in het service center in zoetermeer komt, wordt er ook eerst een electronische diagnose uitgevoerd. Wel altijd even schrikken hoeveel kopjes koffie er is verbruikt.

:)

Ik ben voor op de zaak aan het kijken naar Jura machines. Hebben ook netwerk aansluiting, maar nog redelijk summier wat je daar mee kunt. De wateraansluitingen en afvoeren zijn al geplaatst!